Cílem této bakalářské práce je analýza online propagace České republiky jako turistické destinace pod vedením agentury CzechTourism. První kapitola teoretické části práce je věnována online marketingu, jeho odlišnostem od klasického marketingu a online marketingovému mixu. Druhá kapitola se zaměřuje na marketing v cestovním ruchu, jeho specifika a taktický marketing destinace. Praktická část se zabývá působením agentury CzechTourism a způsoby, jakými propaguje Českou Republiku v online prostředí,
a to především prostřednictvím nástrojů online komunikace. V poslední kapitole práce byla na základě získaných informací provedena SWOT analýza daných nástrojů, na jejímž základě je postaveno závěrečné vyhodnocení a doporučení.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze the online promotion of Czech Republic as a tourist destination under the leadership of the CzechTourism agency. The first chapter of the theoretical part is dedicated to online marketing, its differences from offline marketing
and online marketing mix. The second chapter focuses on marketing in tourism, its specifics and tactical destination marketing. The practical part deals with the operation of CzechTourism and the ways in which they promote the Czech Republic online, primarily through online communication tools. In the last chapter a SWOT analysis of the tools is carried out on which the final evaluation and recommendations are based.
Klíčová slova
Online marketing, marketing v cestovním ruchu, marketing destinace, CzechTourism, online komunikace, cestovní ruch, Internet, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, marketing in tourism, destination marketing, CzechTourism, online promotion, tourism, internet, social media
Rozsah průvodní práce
64 s. (91 644 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analýza online propagace České republiky jako turistické destinace pod vedením agentury CzechTourism. První kapitola teoretické části práce je věnována online marketingu, jeho odlišnostem od klasického marketingu a online marketingovému mixu. Druhá kapitola se zaměřuje na marketing v cestovním ruchu, jeho specifika a taktický marketing destinace. Praktická část se zabývá působením agentury CzechTourism a způsoby, jakými propaguje Českou Republiku v online prostředí,
a to především prostřednictvím nástrojů online komunikace. V poslední kapitole práce byla na základě získaných informací provedena SWOT analýza daných nástrojů, na jejímž základě je postaveno závěrečné vyhodnocení a doporučení.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze the online promotion of Czech Republic as a tourist destination under the leadership of the CzechTourism agency. The first chapter of the theoretical part is dedicated to online marketing, its differences from offline marketing
and online marketing mix. The second chapter focuses on marketing in tourism, its specifics and tactical destination marketing. The practical part deals with the operation of CzechTourism and the ways in which they promote the Czech Republic online, primarily through online communication tools. In the last chapter a SWOT analysis of the tools is carried out on which the final evaluation and recommendations are based.
Klíčová slova
Online marketing, marketing v cestovním ruchu, marketing destinace, CzechTourism, online komunikace, cestovní ruch, Internet, sociální sítě
Klíčová slova v angličtině
Online marketing, marketing in tourism, destination marketing, CzechTourism, online promotion, tourism, internet, social media
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů a formulace výzkumných otázek.
2. Vymezení základních pojmů z on-line marketingu a představení nástrojů digitální propagace.
3. Specifika marketingu destinace cestovního ruchu.
4. Zhodnocení on-line marketingu České republiky.
5. Formulace závěrů a zhodnocení výzkumných otázek.
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů a formulace výzkumných otázek.
2. Vymezení základních pojmů z on-line marketingu a představení nástrojů digitální propagace.
3. Specifika marketingu destinace cestovního ruchu.
4. Zhodnocení on-line marketingu České republiky.
5. Formulace závěrů a zhodnocení výzkumných otázek.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. 2014. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7.
KAWASAKI, Guy a Peg FITZPATRICK. 2017. Umění sociálních médií. Tetčice: silné tipy pro silné uživatele. Tetčice: Impossible. ISBN 978-80-87673-30-0.
VAHL, Andrea, John HAYDON a Jan ZIMMERMAN. c2014. Facebook marketing all-in-one for dummies. 3rd ed. Hoboken: John Wiley. For dummies. ISBN 978-1-118-81618-9.
CHROMÝ, Jan. 2010. Trendy komunikace v cestovním ruchu. Praha:Verbum. ISBN 978-80-904415-4-5.
PALATKOVÁ, Monika. 2011. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. Praha: Grada Publishing, a. s.. ISBN 978-80-247-3749-2.
PROQUEST. 2018. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA:ProQuest. [cit. 2018-09-28]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. 2014. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7.
KAWASAKI, Guy a Peg FITZPATRICK. 2017. Umění sociálních médií. Tetčice: silné tipy pro silné uživatele. Tetčice: Impossible. ISBN 978-80-87673-30-0.
VAHL, Andrea, John HAYDON a Jan ZIMMERMAN. c2014. Facebook marketing all-in-one for dummies. 3rd ed. Hoboken: John Wiley. For dummies. ISBN 978-1-118-81618-9.
CHROMÝ, Jan. 2010. Trendy komunikace v cestovním ruchu. Praha:Verbum. ISBN 978-80-904415-4-5.
PALATKOVÁ, Monika. 2011. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. Praha: Grada Publishing, a. s.. ISBN 978-80-247-3749-2.
PROQUEST. 2018. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA:ProQuest. [cit. 2018-09-28]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.