Diplomová práce pojednává o současném trendu sociálních sítí, které mají neuvěřitelný vliv nejen na uživatele samotné, ale také na způsob firemní marketingové komunikace. Vzhledem k tomu, že nová média využívají zejména Mileniálové a generace Z, bylo v rámci průzkumu zjišťováno jejich spotřební chování. Dynamické a rychle se rozvíjející on-line prostředí mělo za následek vznik influencer marketingu, který je v rámci této práce detailně rozebrán. Uvedeny jsou nejen aktuální trendy, ale také faktory ovlivňující správný výběr influencera. Cílem práce je zhodnocení vlivu influencer marketingu na podnikové prostředí, které může následně sloužit jako případová studie pro další čtenáře. Na základě teoretických i praktických poznatků, které byly získány díky rozhovoru s majitelkou vybrané společnosti, je zhodnocena marketingové komunikace značky na sociálních sítích, ale i mimo on-line prostředí. Výsledkem vzájemné spolupráce s firmou je návrh a vyhodnocení marketingové kampaně na sociálních sítích.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the current trend of social networks, which have an incredible impact not only on the users themselves, but also on the way of company marketing communication. In view of the fact that new media is especially used by the Millennials and Generation Z, their consumption behavior was detected in terms of research. Dynamic and rapidly evolving on-line environment has resulted in influencer marketing, which is deeply analyzed in this thesis. Not only current trends, but also factors that influencing the correct selection of influencers are mentioned. The aim of this thesis is to evaluate the influence of this type of marketing on the corporate environment, which can be consequently make for a case study for other readers. Practical data was obtained thanks to the interview with the owner of the selected company. The marketing communication of the brand on social networks but also outside the on-line environment was evaluated on the basis of practical and theoretical knowledge. The result of cooperation with the company is the proposal and evaluation of marketing campaigns on social networks.
Klíčová slova
Influencer marketing, sociální sítě, Facebook, Instagram, marketingová kampaň, propagace
Klíčová slova v angličtině
Influencer marketing, Social Networks, Facebook, Instagram, Marketing campaign, Promotion
Rozsah průvodní práce
96 s. (143 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o současném trendu sociálních sítí, které mají neuvěřitelný vliv nejen na uživatele samotné, ale také na způsob firemní marketingové komunikace. Vzhledem k tomu, že nová média využívají zejména Mileniálové a generace Z, bylo v rámci průzkumu zjišťováno jejich spotřební chování. Dynamické a rychle se rozvíjející on-line prostředí mělo za následek vznik influencer marketingu, který je v rámci této práce detailně rozebrán. Uvedeny jsou nejen aktuální trendy, ale také faktory ovlivňující správný výběr influencera. Cílem práce je zhodnocení vlivu influencer marketingu na podnikové prostředí, které může následně sloužit jako případová studie pro další čtenáře. Na základě teoretických i praktických poznatků, které byly získány díky rozhovoru s majitelkou vybrané společnosti, je zhodnocena marketingové komunikace značky na sociálních sítích, ale i mimo on-line prostředí. Výsledkem vzájemné spolupráce s firmou je návrh a vyhodnocení marketingové kampaně na sociálních sítích.
Anotace v angličtině
The diploma thesis deals with the current trend of social networks, which have an incredible impact not only on the users themselves, but also on the way of company marketing communication. In view of the fact that new media is especially used by the Millennials and Generation Z, their consumption behavior was detected in terms of research. Dynamic and rapidly evolving on-line environment has resulted in influencer marketing, which is deeply analyzed in this thesis. Not only current trends, but also factors that influencing the correct selection of influencers are mentioned. The aim of this thesis is to evaluate the influence of this type of marketing on the corporate environment, which can be consequently make for a case study for other readers. Practical data was obtained thanks to the interview with the owner of the selected company. The marketing communication of the brand on social networks but also outside the on-line environment was evaluated on the basis of practical and theoretical knowledge. The result of cooperation with the company is the proposal and evaluation of marketing campaigns on social networks.
Klíčová slova
Influencer marketing, sociální sítě, Facebook, Instagram, marketingová kampaň, propagace
Klíčová slova v angličtině
Influencer marketing, Social Networks, Facebook, Instagram, Marketing campaign, Promotion
Zásady pro vypracování
-
Zásady pro vypracování
-
Seznam doporučené literatury
-
Seznam doporučené literatury
-
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.