Tato diplomová práce se zabývá tématem procesu tvorby e-shopu a využitím dostupných marketingových kanálů s ohledem na chování a potřeby zákazníků. Opírá se o teoretická východiska tvorby webu a online marketingu spolu s konkrétními doporučeními českých i zahraničních odborníků na toto téma. Tato doporučení jsou následně aplikována během procesu tvorby konkrétního e-shopu s květináči a příbuzným sortimentem a během implementace popisovaných marketingových metod, jako je SEO, PPC nebo zbožové porovnávače. Cílem práce je nejen zmapování celého procesu tvorby e-shopu, ale především navržení takové strategie pro jeho další provoz, aby byl tento e-shop konkurenceschopným a úspěšným prodejním kanálem. Fungování e-shopu i všech využitých marketingových kanálů je tak podrobeno analýze, jejímž výsledkem je pak soubor doporučení ke zlepšení a dalšímu provozu e-shopu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis focuses on the process of creating an e-shop and the usage of available marketing channels with respect to the customer needs and behavior. It follows the theoretical basis of web design and online marketing as well as specific recommendations of Czech and foreign experts on this topic. Those recommendations are applied during the development of a specific e-shop with flowerpots and related products, and during the implementation of the described
marketing channels, such as SEO, PPC or comparison shopping websites. The purpose of the thesis is not only to map the whole process of creating an e-shop, but above all to design such a strategy for its further operation so that this e-shop is a competitive and successful sales channel. The functioning of the e-shop and all the deployed marketing channels is thus subjected to analysis, the result of which is a set of recommendations for improvement of the marketing channels as well as the e-shop itself.
Klíčová slova
e-commerce, e-shop, online marketing, user experience, copywriting, SEO, PPC,
zbožové porovnávače, webdesign
Klíčová slova v angličtině
e-commerce, e-shop, online marketing, user experience, copywriting, SEO, PPC,
comparison shopping websites, webdesign
Rozsah průvodní práce
94
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá tématem procesu tvorby e-shopu a využitím dostupných marketingových kanálů s ohledem na chování a potřeby zákazníků. Opírá se o teoretická východiska tvorby webu a online marketingu spolu s konkrétními doporučeními českých i zahraničních odborníků na toto téma. Tato doporučení jsou následně aplikována během procesu tvorby konkrétního e-shopu s květináči a příbuzným sortimentem a během implementace popisovaných marketingových metod, jako je SEO, PPC nebo zbožové porovnávače. Cílem práce je nejen zmapování celého procesu tvorby e-shopu, ale především navržení takové strategie pro jeho další provoz, aby byl tento e-shop konkurenceschopným a úspěšným prodejním kanálem. Fungování e-shopu i všech využitých marketingových kanálů je tak podrobeno analýze, jejímž výsledkem je pak soubor doporučení ke zlepšení a dalšímu provozu e-shopu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis focuses on the process of creating an e-shop and the usage of available marketing channels with respect to the customer needs and behavior. It follows the theoretical basis of web design and online marketing as well as specific recommendations of Czech and foreign experts on this topic. Those recommendations are applied during the development of a specific e-shop with flowerpots and related products, and during the implementation of the described
marketing channels, such as SEO, PPC or comparison shopping websites. The purpose of the thesis is not only to map the whole process of creating an e-shop, but above all to design such a strategy for its further operation so that this e-shop is a competitive and successful sales channel. The functioning of the e-shop and all the deployed marketing channels is thus subjected to analysis, the result of which is a set of recommendations for improvement of the marketing channels as well as the e-shop itself.
Klíčová slova
e-commerce, e-shop, online marketing, user experience, copywriting, SEO, PPC,
zbožové porovnávače, webdesign
Klíčová slova v angličtině
e-commerce, e-shop, online marketing, user experience, copywriting, SEO, PPC,
comparison shopping websites, webdesign
Zásady pro vypracování
1. Formulace cíle práce.
2. Metody zlepšení UX uživatelů webových stránek.
3. Metody marketingu v e-commerce.
4. Aplikace vybraných metod na konkrétní internetový obchod.
5. Navržení metrik pro vyhodnocení navržené strategie.
Zásady pro vypracování
1. Formulace cíle práce.
2. Metody zlepšení UX uživatelů webových stránek.
3. Metody marketingu v e-commerce.
4. Aplikace vybraných metod na konkrétní internetový obchod.
5. Navržení metrik pro vyhodnocení navržené strategie.
Seznam doporučené literatury
ŠENKAPOUN, Pavel. 2015. Webcopywriting pro samouky: průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu. Brno: Zoner Press, 2015. Encyklopedie Zoner Press. ISBN 978-80-7413-176-9.
ŘEZÁČ, Jan. 2016. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Vydání druhé. Brno: House of Řezáč. ISBN 978-80-270-064-41.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
PROQUEST. 2018. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [cit. 2018-09-30]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Seznam doporučené literatury
ŠENKAPOUN, Pavel. 2015. Webcopywriting pro samouky: průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu. Brno: Zoner Press, 2015. Encyklopedie Zoner Press. ISBN 978-80-7413-176-9.
ŘEZÁČ, Jan. 2016. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Vydání druhé. Brno: House of Řezáč. ISBN 978-80-270-064-41.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
PROQUEST. 2018. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [cit. 2018-09-30]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.