Tato diplomová práce se zabývá problematikou on-line komunikace internetového obchodu z teoretického i z praktického hlediska. Pro uvedení do problematiky je nejprve teoreticky charakterizováno elektronické podnikání. Součástí je představení jeho druhů, výhod a nevýhod i definování samotného internetového obchodu. Další část se zabývá vymezením základních pojmů z on-line marketingu a nástrojů digitální propagace. Praktická část se pak zaměřuje na představení vybraného internetového obchodu a na zhodnocení současného stavu on-line marketingové strategie tohoto obchodu. V závěru práce je rozebráno několik návrhů pro zlepšení nynějšího stavu on-line marketingu vybraného internetového obchodu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with on-line communication of the internet shop both from theoretical point of view, as well as, the practical point of view. In order to introduce the issue, first is theoretically characterized electronic business. Part of it is the introduction of its types, advantages and disadvantages as well as the definition of the internet shop itself. The next part deals with the definition of basic terms from on-line marketing and digital promotion tools. The practical part then focuses on the presentation of the selected on-line store and on the evaluation of the current state of on-line marketing strategy of this store. At the end of the work are discussed several suggestions for improving the current state of on-line marketing of the selected on-line store.
Electronic business, e-shop, Facebook, Instagram, Internet, internet shop, on-line marketing, social networks, YouTube, website, web.
Rozsah průvodní práce
89 (141 430)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou on-line komunikace internetového obchodu z teoretického i z praktického hlediska. Pro uvedení do problematiky je nejprve teoreticky charakterizováno elektronické podnikání. Součástí je představení jeho druhů, výhod a nevýhod i definování samotného internetového obchodu. Další část se zabývá vymezením základních pojmů z on-line marketingu a nástrojů digitální propagace. Praktická část se pak zaměřuje na představení vybraného internetového obchodu a na zhodnocení současného stavu on-line marketingové strategie tohoto obchodu. V závěru práce je rozebráno několik návrhů pro zlepšení nynějšího stavu on-line marketingu vybraného internetového obchodu.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with on-line communication of the internet shop both from theoretical point of view, as well as, the practical point of view. In order to introduce the issue, first is theoretically characterized electronic business. Part of it is the introduction of its types, advantages and disadvantages as well as the definition of the internet shop itself. The next part deals with the definition of basic terms from on-line marketing and digital promotion tools. The practical part then focuses on the presentation of the selected on-line store and on the evaluation of the current state of on-line marketing strategy of this store. At the end of the work are discussed several suggestions for improving the current state of on-line marketing of the selected on-line store.
Electronic business, e-shop, Facebook, Instagram, Internet, internet shop, on-line marketing, social networks, YouTube, website, web.
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika elektronického podnikání.
2. Vymezení základních pojmů z on-line marketingu a nástrojů digitální propagace.
3. Představení vybraného elektronického obchodu.
4. Zhodnocení současného stavu on-line marketingové strategie společnosti.
5. Návrh zlepšení.
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika elektronického podnikání.
2. Vymezení základních pojmů z on-line marketingu a nástrojů digitální propagace.
3. Představení vybraného elektronického obchodu.
4. Zhodnocení současného stavu on-line marketingové strategie společnosti.
5. Návrh zlepšení.
Seznam doporučené literatury
VAHL, Andrea, John HAYDON a Jan ZIMMERMAN. c2014. Facebook marketing all-in-one for dummies. 3rd ed. Hoboken: John Wiley. For dummies. ISBN 978-1-118-81618-9.
PETRTYL, Jan. 2014. Online marketing: vybraná témata. V Plzni: Západočeská univerzita. ISBN 978-80-261-0484-1.
JANOUCH, Viktor. 2014. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2016. Marketing management. 3rd ed. New York: Pearson. ISBN 9781292093239.
KAWASAKI, Guy a Peg FITZPATRICK. 2017. Umění sociálních médií. Tetčice: silné tipy pro silné uživatele. Tetčice: Impossible. ISBN 978-80-87673-30-0.
PROQUEST. 2018. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [cit. 2018-09-30]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Seznam doporučené literatury
VAHL, Andrea, John HAYDON a Jan ZIMMERMAN. c2014. Facebook marketing all-in-one for dummies. 3rd ed. Hoboken: John Wiley. For dummies. ISBN 978-1-118-81618-9.
PETRTYL, Jan. 2014. Online marketing: vybraná témata. V Plzni: Západočeská univerzita. ISBN 978-80-261-0484-1.
JANOUCH, Viktor. 2014. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. 2016. Marketing management. 3rd ed. New York: Pearson. ISBN 9781292093239.
KAWASAKI, Guy a Peg FITZPATRICK. 2017. Umění sociálních médií. Tetčice: silné tipy pro silné uživatele. Tetčice: Impossible. ISBN 978-80-87673-30-0.
PROQUEST. 2018. Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. [cit. 2018-09-30]. Dostupné z: http://knihovna.tul.cz/
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.