Bakalářská práce se zabývá modifikací současných propagačních materiálů Katedry tělesné výchovy a sportu Technické univerzity v Liberci a po zmapování a analýze prostředků propagace a aktivit sebeprezentace, dojde k vytvoření nových materiálů k této problematice. Cílem bakalářské práce je především vytvořit nový logotyp a propagační video pro danou katedru při Fakultě přírodovědně-humanitní a pedagogické. V teoretické části práce představuje historii a vývoj propagačních prostředků, kde čerpá z odborné literatury. Dále analyzuje moderní trendy a pravidla jednotlivých nástrojů propagace a reklamy a zabývá se i rozborem dané problematiky na ostatních českých univerzitách. V praktické části dojde ke splnění hlavního cíle, a to vzniku nového logotypu pro Katedru tělesné výchovy a sportu FP TU v Liberci.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is concerned with publicity materials of the Department of Physical Education at the Technical University of Liberec. Its objective is to create a new logotype and a promo video for the above-mentioned department. In the theoretical part, history and evolution of promotional tools are presented based on existing academic literature. Moreover, latest trends in promotion and publicity are analysed with relation to the rules of their use. The last section of the theoretical part is then dedicated to an analysis of promotion and publicity that is conducted by other Czech universities. In the practical part, the main objective of the thesis is accomplished when a new logotype is created for the Department of Physical Education at the Technical University of Liberec.
Klíčová slova
Katedra tělesné výchovy a sportu FP TU v Liberci, KTV, identita, vizuální, propagace, sebeprezentace, logo, logotyp, Technická univerzita v Liberci
Klíčová slova v angličtině
Technical University of Liberec, Department of Physical Education of the Technical University of Liberec, Identity, Promotion, Logo, Logotype, Visuals,
Self-representation
Rozsah průvodní práce
71 s. (81 393 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá modifikací současných propagačních materiálů Katedry tělesné výchovy a sportu Technické univerzity v Liberci a po zmapování a analýze prostředků propagace a aktivit sebeprezentace, dojde k vytvoření nových materiálů k této problematice. Cílem bakalářské práce je především vytvořit nový logotyp a propagační video pro danou katedru při Fakultě přírodovědně-humanitní a pedagogické. V teoretické části práce představuje historii a vývoj propagačních prostředků, kde čerpá z odborné literatury. Dále analyzuje moderní trendy a pravidla jednotlivých nástrojů propagace a reklamy a zabývá se i rozborem dané problematiky na ostatních českých univerzitách. V praktické části dojde ke splnění hlavního cíle, a to vzniku nového logotypu pro Katedru tělesné výchovy a sportu FP TU v Liberci.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is concerned with publicity materials of the Department of Physical Education at the Technical University of Liberec. Its objective is to create a new logotype and a promo video for the above-mentioned department. In the theoretical part, history and evolution of promotional tools are presented based on existing academic literature. Moreover, latest trends in promotion and publicity are analysed with relation to the rules of their use. The last section of the theoretical part is then dedicated to an analysis of promotion and publicity that is conducted by other Czech universities. In the practical part, the main objective of the thesis is accomplished when a new logotype is created for the Department of Physical Education at the Technical University of Liberec.
Klíčová slova
Katedra tělesné výchovy a sportu FP TU v Liberci, KTV, identita, vizuální, propagace, sebeprezentace, logo, logotyp, Technická univerzita v Liberci
Klíčová slova v angličtině
Technical University of Liberec, Department of Physical Education of the Technical University of Liberec, Identity, Promotion, Logo, Logotype, Visuals,
Self-representation
Zásady pro vypracování
Hlavním cílem zamýšlené bakalářské práce je modifikace současných propagačních materiálů Katedry tělesné výchovy Technické univerzity v Liberci a vytvoření nových.
Dílčí cíle: historie a vývoj propagačních materiálů, zanalyzování moderních trendů a pravidel jednotlivých druhů nástrojů propagace a reklamy, analýza současného stavu vizuální prezentace KTV, analýza dané problematiky na ostatních univerzitách.
Zásady pro vypracování
Hlavním cílem zamýšlené bakalářské práce je modifikace současných propagačních materiálů Katedry tělesné výchovy Technické univerzity v Liberci a vytvoření nových.
Dílčí cíle: historie a vývoj propagačních materiálů, zanalyzování moderních trendů a pravidel jednotlivých druhů nástrojů propagace a reklamy, analýza současného stavu vizuální prezentace KTV, analýza dané problematiky na ostatních univerzitách.
Seznam doporučené literatury
KAPLOVÁ, Františka a Josef TUREK, 2005. Propagace. Olomouc: Nakladatelství Olomouc. ISBN 80-718-2201-9.
KOLEKTIV AUTORŮ, 2014. Online marketing: Současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4155-7.
PINCAS, Stéphane a Marc LOISEAU, 2009. Dějiny reklamy. Praha: Slovart. ISBN
978-80-7391-266-6.
POSPÍŠIL, Jan a Lucie Sára ZÁVODNÁ, 2012. Jak na reklamu: Praktický průvodce světem reklamy. Kralice na Hané: Computer Media. ISBN 978-80-7402-115-2.
YOUNG, Miles, 2018. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka. ISBN 978-80-256-2159-2.
Seznam doporučené literatury
KAPLOVÁ, Františka a Josef TUREK, 2005. Propagace. Olomouc: Nakladatelství Olomouc. ISBN 80-718-2201-9.
KOLEKTIV AUTORŮ, 2014. Online marketing: Současné trendy očima předních expertů. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4155-7.
PINCAS, Stéphane a Marc LOISEAU, 2009. Dějiny reklamy. Praha: Slovart. ISBN
978-80-7391-266-6.
POSPÍŠIL, Jan a Lucie Sára ZÁVODNÁ, 2012. Jak na reklamu: Praktický průvodce světem reklamy. Kralice na Hané: Computer Media. ISBN 978-80-7402-115-2.
YOUNG, Miles, 2018. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka. ISBN 978-80-256-2159-2.
Přílohy volně vložené
Textové dokumenty.
PŘÍLOHA 1 - Právní stránka - autorské právo a použití loga
PŘÍLOHA 2 - Výsledný logomanuál
PŘÍLOHA 3 - Návrhy praktického užití - MockUp vizualizace
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.