Předmětem této bakalářské práce ,,Punčochové zboţí - noví odběratelé firmy Elite a.s." je charakteristika punčochového zboţí, firmy Elite a.s. a jejího výrobního sortimentu, zjištění konkurečních výrobk? a prodejc? ve městech Česká Lípa a Liberec, nalezení nových odběratel? a následné navrţení opatření zlepšující postavení firmy Elite a.s. První část je zaměřena na punčochové zboţí, nitě a vlákenné materiály, ze kterých se punčochové zboţí vyrábí. Druhá část bakalářské práce charakterizuje firmu Elite a.s. Dále je v práci popsán marketingový mix vybrané firmy a závěrečná část je zaměřena na vlastní pr?zkum, pomocí kterého bylo dosaţeno stanoveného cíle bakalářské práce a navrţení nových opatření pro firmu.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor thesis "Hosiery - new customers of Elite a.s." is the characteristic of hosiery, company Elite a.s. and its production assortment, finding the competitive production and sellers in the towns of Česká Lípa and Liberec, finding new customers of Elite a.s. and proposing new measures for Elite a.s. The first chapter is focused on the concept of hosiery, fibrous materials for production and threads from which hosiery is made. The second chapter is focused on the company Elite a.s. The third chapter summarizes the marketing mix of Elite a.s. The fourth chapter focuses on the survey itself, which was used to identify the goal of the thesis. The last chapter is about proposing new measures for Elite a.s. to acquire more new customers in Česká Lípa and Liberec
Klíčová slova
punčochové zboţí, firma Elite a.s., noví odběratelé, prodejna
Klíčová slova v angličtině
hosiery, company Elite a.s., new customers, shop
Rozsah průvodní práce
56 s. (74 978 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této bakalářské práce ,,Punčochové zboţí - noví odběratelé firmy Elite a.s." je charakteristika punčochového zboţí, firmy Elite a.s. a jejího výrobního sortimentu, zjištění konkurečních výrobk? a prodejc? ve městech Česká Lípa a Liberec, nalezení nových odběratel? a následné navrţení opatření zlepšující postavení firmy Elite a.s. První část je zaměřena na punčochové zboţí, nitě a vlákenné materiály, ze kterých se punčochové zboţí vyrábí. Druhá část bakalářské práce charakterizuje firmu Elite a.s. Dále je v práci popsán marketingový mix vybrané firmy a závěrečná část je zaměřena na vlastní pr?zkum, pomocí kterého bylo dosaţeno stanoveného cíle bakalářské práce a navrţení nových opatření pro firmu.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor thesis "Hosiery - new customers of Elite a.s." is the characteristic of hosiery, company Elite a.s. and its production assortment, finding the competitive production and sellers in the towns of Česká Lípa and Liberec, finding new customers of Elite a.s. and proposing new measures for Elite a.s. The first chapter is focused on the concept of hosiery, fibrous materials for production and threads from which hosiery is made. The second chapter is focused on the company Elite a.s. The third chapter summarizes the marketing mix of Elite a.s. The fourth chapter focuses on the survey itself, which was used to identify the goal of the thesis. The last chapter is about proposing new measures for Elite a.s. to acquire more new customers in Česká Lípa and Liberec
Klíčová slova
punčochové zboţí, firma Elite a.s., noví odběratelé, prodejna
Klíčová slova v angličtině
hosiery, company Elite a.s., new customers, shop
Zásady pro vypracování
1) Charakterizujte výrobní sortiment firmy Elite a.s.
2) Zjistěte konkurenční výrobky a prodejce ve městech Liberec a Česká Lípa
3) Najděte v těchto městech nové odběratelé punčochového zboží firmy Elite a.s.
4) Na základě zjištěných informací vlastním pozorováním navrhněte opatření pro firmu Elite a.s. Varsdorf.
Zásady pro vypracování
1) Charakterizujte výrobní sortiment firmy Elite a.s.
2) Zjistěte konkurenční výrobky a prodejce ve městech Liberec a Česká Lípa
3) Najděte v těchto městech nové odběratelé punčochového zboží firmy Elite a.s.
4) Na základě zjištěných informací vlastním pozorováním navrhněte opatření pro firmu Elite a.s. Varsdorf.
Seznam doporučené literatury
DĚDKOVÁ, J. a I. HONZÁKOVÁ. Základy marketingu. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-514-3
KOTLER, P. a ARMSTRONG, G., Marketing. Praha: Grada, 2004, s. 177-178. ISBN 978-80-247-0513-2
Seznam doporučené literatury
DĚDKOVÁ, J. a I. HONZÁKOVÁ. Základy marketingu. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-514-3
KOTLER, P. a ARMSTRONG, G., Marketing. Praha: Grada, 2004, s. 177-178. ISBN 978-80-247-0513-2
Přílohy volně vložené
4 obrázky
2 tabulky
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.