Cílem bakalářské práce je navrhnout a vyhodnotit podobu digitální učebny umístěné mimo školní budovu. V teoretické části práce se popisuje vztah dětí a přírody a také typy digitálních a venkovních učeben včetně technických a bezpečnostních požadavků na ně, kde jsou také posouzeny výhody různých pojetí výuky pomocí digitálních technologií mimo školní budovu. Dále práce ověřuje existenci venkovních učeben v okrese Liberec. V praktické části práce je navržen jeden konkrétní 3D model takovéto učebny.
Anotace v angličtině
The purpose of this theses is to devise and to evaluate form of digital classroom situated outside of school building. In theoretical part theses describes relationship between children and nature around them and types of digital and outdoor classroom including technical and safety requirements, where are also mentioned advantages of different kinds of teaching using digital technologies outside of school building. Further theses verifies the existence of any outdoor classroom in Liberec and its surrounding. In practical part is designed one particular model of this type of classroom.
Klíčová slova
Venkovní učebna, digitální učebna, výuka venku, technologie, 3D model
Klíčová slova v angličtině
Outdoor classroom, digital classroom, outdoor teaching, technologies, 3D model
Rozsah průvodní práce
44 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je navrhnout a vyhodnotit podobu digitální učebny umístěné mimo školní budovu. V teoretické části práce se popisuje vztah dětí a přírody a také typy digitálních a venkovních učeben včetně technických a bezpečnostních požadavků na ně, kde jsou také posouzeny výhody různých pojetí výuky pomocí digitálních technologií mimo školní budovu. Dále práce ověřuje existenci venkovních učeben v okrese Liberec. V praktické části práce je navržen jeden konkrétní 3D model takovéto učebny.
Anotace v angličtině
The purpose of this theses is to devise and to evaluate form of digital classroom situated outside of school building. In theoretical part theses describes relationship between children and nature around them and types of digital and outdoor classroom including technical and safety requirements, where are also mentioned advantages of different kinds of teaching using digital technologies outside of school building. Further theses verifies the existence of any outdoor classroom in Liberec and its surrounding. In practical part is designed one particular model of this type of classroom.
Klíčová slova
Venkovní učebna, digitální učebna, výuka venku, technologie, 3D model
Klíčová slova v angličtině
Outdoor classroom, digital classroom, outdoor teaching, technologies, 3D model
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je navrhnout a vyhodnotit podobu digitální učebny umístěné mimo školní budovu.
Student provede rešerši publikací věnujících se tématu jednak venkovních, jednak digitálních učeben (včetně technických a bezpečnostních požadavků na ně).
Ověří existenci venkovních učeben minimálně v okrese Liberec.
Vymezí výhody a nevýhody různých pojetí výuky pomocí digitálních technologií mimo školní budovu.
Pro jeden konkrétní případ navrhne a vytvoří 3D model takové učebny.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je navrhnout a vyhodnotit podobu digitální učebny umístěné mimo školní budovu.
Student provede rešerši publikací věnujících se tématu jednak venkovních, jednak digitálních učeben (včetně technických a bezpečnostních požadavků na ně).
Ověří existenci venkovních učeben minimálně v okrese Liberec.
Vymezí výhody a nevýhody různých pojetí výuky pomocí digitálních technologií mimo školní budovu.
Pro jeden konkrétní případ navrhne a vytvoří 3D model takové učebny.
Seznam doporučené literatury
HÁJKOVÁ, Evženie. Moderní interaktivní učebna v základním školství. 2013. Diplomová práce. Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut AMBIS. Vedoucí práce Beneš Vladimír.
ZMÁTLO, Daniel. Vyučování pod širým nebem na 1. stupni ZŠ. 2013. Diplomová práce. PedF UK. Vedoucí práce Jančaříková Kateřina.
Vyhláška č. 410/2005 Sb., o hygienických požadavcích na prostory a provoz zařízení a provozoven pro výchovu a vzdělávání dětí a mladistvých.
Seznam doporučené literatury
HÁJKOVÁ, Evženie. Moderní interaktivní učebna v základním školství. 2013. Diplomová práce. Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut AMBIS. Vedoucí práce Beneš Vladimír.
ZMÁTLO, Daniel. Vyučování pod širým nebem na 1. stupni ZŠ. 2013. Diplomová práce. PedF UK. Vedoucí práce Jančaříková Kateřina.
Vyhláška č. 410/2005 Sb., o hygienických požadavcích na prostory a provoz zařízení a provozoven pro výchovu a vzdělávání dětí a mladistvých.
Přílohy volně vložené
4 soubory s modelem učebny
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.