Diplomová práce "Možnosti online propagace elektronického obchodu s módou" se zabývá problematikou využití nástrojů internetového marketingu za účelem propagace elektronického obchodu s módou. V teoretické části je uvedena charakteristika podniku a trhu, na kterém operuje s přihlížením k současnému stavu a jsou popsány analýzy, které budou použity v praktické části za účelem formulace strategii. Praktická část také popisuje nástroje internetového marketingu a oblasti jejích využití. Jsou to webové stránky, PPC reklamy, vyhledávače, SEO optimalizace, srovnávače, sociální sítě, a nástroje direct marketingu. Práce také obsahuje analýzu využití nástrojů internetového marketingu v internetovém obchodě Dress It Prague, která je uvedená v praktické části a návrh marketingového plánu s použitím nástrojů internetového marketingu. Praktická část obsahuje také návrh na zlepšení využití stávajících nástrojů internetového marketingu a doporučení využití dosud nepoužívaných nástrojů internetového marketingu.
Anotace v angličtině
Graduation thesis " Online Marketing Opportunities for an E-commerce Website with Fashion " deals with the issue of using internet marketing tools to promote E-commerce with fashion. The theoretical part presents the characteristics of the company and its market, on which it relies taking into account the current state and describes the analyzes that will be used in the practical part in order to formulate a strategy. The practical part also describes the tools of Internet marketing and areas of their use. These are websites, PPC ads, search engines, SEO optimization, price comparators, social networks, and direct marketing tools. The work also contains an analysis of the use of Internet marketing tools in the online store Dress It Prague, which is presented in the practical part and a proposal for a marketing plán using Internet marketing tools. The practical part also contains a proposal to improve the use of existing internet marketing tools and recommendations for the use of previously unused internet marketing tools.
Klíčová slova
online marketing, PPC reklamy, marketingový plán, reklamní kampaň, online propagace, internetový obchod, internet, sociální sítě, marketing, reklama
Diplomová práce "Možnosti online propagace elektronického obchodu s módou" se zabývá problematikou využití nástrojů internetového marketingu za účelem propagace elektronického obchodu s módou. V teoretické části je uvedena charakteristika podniku a trhu, na kterém operuje s přihlížením k současnému stavu a jsou popsány analýzy, které budou použity v praktické části za účelem formulace strategii. Praktická část také popisuje nástroje internetového marketingu a oblasti jejích využití. Jsou to webové stránky, PPC reklamy, vyhledávače, SEO optimalizace, srovnávače, sociální sítě, a nástroje direct marketingu. Práce také obsahuje analýzu využití nástrojů internetového marketingu v internetovém obchodě Dress It Prague, která je uvedená v praktické části a návrh marketingového plánu s použitím nástrojů internetového marketingu. Praktická část obsahuje také návrh na zlepšení využití stávajících nástrojů internetového marketingu a doporučení využití dosud nepoužívaných nástrojů internetového marketingu.
Anotace v angličtině
Graduation thesis " Online Marketing Opportunities for an E-commerce Website with Fashion " deals with the issue of using internet marketing tools to promote E-commerce with fashion. The theoretical part presents the characteristics of the company and its market, on which it relies taking into account the current state and describes the analyzes that will be used in the practical part in order to formulate a strategy. The practical part also describes the tools of Internet marketing and areas of their use. These are websites, PPC ads, search engines, SEO optimization, price comparators, social networks, and direct marketing tools. The work also contains an analysis of the use of Internet marketing tools in the online store Dress It Prague, which is presented in the practical part and a proposal for a marketing plán using Internet marketing tools. The practical part also contains a proposal to improve the use of existing internet marketing tools and recommendations for the use of previously unused internet marketing tools.
Klíčová slova
online marketing, PPC reklamy, marketingový plán, reklamní kampaň, online propagace, internetový obchod, internet, sociální sítě, marketing, reklama
1. Charakteristika podniku a zkoumaného segmentu trhu.
2. Nástroje online marketingu sdloužící k propagaci podniku
3. Analýza stávající (online) propagace podniku
4. Vytvoření marketingového plánu s využitím online nástrojů propagace.
5. Formulace doporučení pro optimalizaci budoucích marketingových kampaní.
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika podniku a zkoumaného segmentu trhu.
2. Nástroje online marketingu sdloužící k propagaci podniku
3. Analýza stávající (online) propagace podniku
4. Vytvoření marketingového plánu s využitím online nástrojů propagace.
5. Formulace doporučení pro optimalizaci budoucích marketingových kampaní.
Seznam doporučené literatury
FOX, Vanessa. 2011. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3357-6.
JANOUCH, Viktor. 2014. Internetový marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7.
TAGG, Stephen, Alan STEVENSON a Tiziano VESCOVI. 2012. New developments in online marketing. London: Routledge. Key issues in marketing management. ISBN 978-0-415-62887-7.
STERNE, Jim. 2011. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3340-8.
Konzultant práce: Ing. Tomáš Langer, Credit & Hypo Consult s.r.o., jednatel
Seznam doporučené literatury
FOX, Vanessa. 2011. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3357-6.
JANOUCH, Viktor. 2014. Internetový marketing. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7.
TAGG, Stephen, Alan STEVENSON a Tiziano VESCOVI. 2012. New developments in online marketing. London: Routledge. Key issues in marketing management. ISBN 978-0-415-62887-7.
STERNE, Jim. 2011. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-3340-8.
Konzultant práce: Ing. Tomáš Langer, Credit & Hypo Consult s.r.o., jednatel
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.