Předmětem diplomové práce je marketingová komunikace společensky odpovědného podniku, konkrétně autorizované obalové společnosti EKO-KOM, a.s. Marketingová komunikace tvoří jednu z hlavních činností společnosti, jelikož informování veřejnosti a šíření myšlenky o správnosti a prospěšnosti třídění odpadu je nezbytné pro fungování celého systému zpětného odběru. První část diplomové práce se věnuje pojmům jako je cirkulární ekonomika, rozšířená odpovědnost výrobce, autorizovaná obalová společnost a společenská odpovědnost firem. Následně je řešen sociální marketing, včetně marketingového mixu a teorie tvorby marketingové kampaně. Ve druhé části je představena společnost EKO-KOM. Poté je provedena analýza minulé i současné marketingové komunikace. Výsledkem diplomové práce je navržení komunikační kampaně pro společnost.
Anotace v angličtině
The subject of the diploma thesis comprises marketing communication of socially
responsible company, namely authorized packing company EKO-KOM, a.s. Marketing
communication constitutes one of most important activities of the company, since information of the general public and spread of idea of rightness and benefit of waste separation is essential for working of the whole take-back system. The first part of diploma thesis is dedicated to the terms as circular economy, extended producer responsibility, authorized packing company and corporate social responsibility. Then, the social marketing is addressed,
including marketing mix and theory of marketing campaign creation. In the second part, the company EKO-KOM is introduced. After that, the analysis of past and present marketing communication is executed. The outcome of diploma thesis is proposal of communication campaign for company EKO-KOM.
Klíčová slova
autorizovaná obalová společnost, cirkulární ekonomika, komunikační kampaň, recyklace, sociální marketing, společenská odpovědnost, třídění odpadu, Zelený bod
Klíčová slova v angličtině
authorized packing company, circular economy, communication campaign, Green dot,
recycling, social marketing, social responsibility, waste separation
Rozsah průvodní práce
140 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce je marketingová komunikace společensky odpovědného podniku, konkrétně autorizované obalové společnosti EKO-KOM, a.s. Marketingová komunikace tvoří jednu z hlavních činností společnosti, jelikož informování veřejnosti a šíření myšlenky o správnosti a prospěšnosti třídění odpadu je nezbytné pro fungování celého systému zpětného odběru. První část diplomové práce se věnuje pojmům jako je cirkulární ekonomika, rozšířená odpovědnost výrobce, autorizovaná obalová společnost a společenská odpovědnost firem. Následně je řešen sociální marketing, včetně marketingového mixu a teorie tvorby marketingové kampaně. Ve druhé části je představena společnost EKO-KOM. Poté je provedena analýza minulé i současné marketingové komunikace. Výsledkem diplomové práce je navržení komunikační kampaně pro společnost.
Anotace v angličtině
The subject of the diploma thesis comprises marketing communication of socially
responsible company, namely authorized packing company EKO-KOM, a.s. Marketing
communication constitutes one of most important activities of the company, since information of the general public and spread of idea of rightness and benefit of waste separation is essential for working of the whole take-back system. The first part of diploma thesis is dedicated to the terms as circular economy, extended producer responsibility, authorized packing company and corporate social responsibility. Then, the social marketing is addressed,
including marketing mix and theory of marketing campaign creation. In the second part, the company EKO-KOM is introduced. After that, the analysis of past and present marketing communication is executed. The outcome of diploma thesis is proposal of communication campaign for company EKO-KOM.
Klíčová slova
autorizovaná obalová společnost, cirkulární ekonomika, komunikační kampaň, recyklace, sociální marketing, společenská odpovědnost, třídění odpadu, Zelený bod
Klíčová slova v angličtině
authorized packing company, circular economy, communication campaign, Green dot,
recycling, social marketing, social responsibility, waste separation
Zásady pro vypracování
Charakteristika společensky odpovědného podniku.
Teoretická východiska společenské odpovědnosti firem.
Systém zpětného výkupu tříděného odpadu.
Analýza marketingové komunikace podniku.
Návrh komunikační kampaně pro společensky odpovědný podnik.
Zásady pro vypracování
Charakteristika společensky odpovědného podniku.
Teoretická východiska společenské odpovědnosti firem.
Systém zpětného výkupu tříděného odpadu.
Analýza marketingové komunikace podniku.
Návrh komunikační kampaně pro společensky odpovědný podnik.
Seznam doporučené literatury
BLAKEMAN, Robyn. 2015. Integrated marketing communication: creative strategy from idea to implementation. 2nd ed. Lanham: Rowman & Littlefield. ISBN 978-1-4422-2121-5.
FREY, Petr. 2011. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-237-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga, et al, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK Miroslav, et al. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. 20110. Moderní marketingová komunikace. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-3622-8.
Lucie Müllerová, tisková mluvčí EKO-KOM, a.s.
Seznam doporučené literatury
BLAKEMAN, Robyn. 2015. Integrated marketing communication: creative strategy from idea to implementation. 2nd ed. Lanham: Rowman & Littlefield. ISBN 978-1-4422-2121-5.
FREY, Petr. 2011. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. vyd. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-237-6.
JURÁŠKOVÁ, Olga, et al, 2012. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK Miroslav, et al. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. 20110. Moderní marketingová komunikace. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-3622-8.
Lucie Müllerová, tisková mluvčí EKO-KOM, a.s.
Přílohy volně vložené
Žádné
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.