Tato bakalářská práce se věnuje tématu marketingové komunikace podniku v mezinárodním prostředí. První část je zaměřena na výklad a popis teoretických pojmů v oblasti marketingové komunikace a komunikačního mixu v kontextu mezinárodní spolupráce firem.
Druhá část je zaměřena na praktickou stránku, kde jsou teoretické znalosti aplikovány na konkrétní podnik, kterým je společnost Crytur spol. s r. o. Nejprve je vybraný podnik představen včetně jeho produktového portfolia, následuje popis a analýza jeho komunikace se zákazníky. Pro podnik je vyhodnoceno vnitřní a vnější prostředí, dále je vyhodnoceno dotazníkové šetření vztahující se ke spokojenosti zákazníků s využíváním komunikačních nástrojů a vytvořena SWOT analýza. Hlavním přínosem práce jsou návrhy na zlepšení komunikace podniku, které vychází z provedené analýzy vnitřního a vnějšího prostředí
a vyhodnocení dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on the topic of marketing communication of a company in the international market. The first part focuses on the interpretation and description of theoretical concepts in the area of marketing communication and communication mix in the context of international corporate cooperation. The second part focuses on a practical side where theoretical knowledge is applied to a particular company, which is Crytur spol. s r. o. First, the selected company is presented including its product portfolio, followed by
a description and analysis of its communications with customers. Evaluation of internal and external environment is prepared for the company and a questionnaire investigation related to customer satisfaction with the use of communications tools and creation of SWOT analysis. The main benefits of the work are proposals to improve the enterprise's communication, which are based on an internal and external environment analysis carried out and an evaluation of the questionnaire investigation.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, mezinárodní marketing, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication mix, international marketing, questionnaire investigation
Rozsah průvodní práce
63 s. (83 795)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se věnuje tématu marketingové komunikace podniku v mezinárodním prostředí. První část je zaměřena na výklad a popis teoretických pojmů v oblasti marketingové komunikace a komunikačního mixu v kontextu mezinárodní spolupráce firem.
Druhá část je zaměřena na praktickou stránku, kde jsou teoretické znalosti aplikovány na konkrétní podnik, kterým je společnost Crytur spol. s r. o. Nejprve je vybraný podnik představen včetně jeho produktového portfolia, následuje popis a analýza jeho komunikace se zákazníky. Pro podnik je vyhodnoceno vnitřní a vnější prostředí, dále je vyhodnoceno dotazníkové šetření vztahující se ke spokojenosti zákazníků s využíváním komunikačních nástrojů a vytvořena SWOT analýza. Hlavním přínosem práce jsou návrhy na zlepšení komunikace podniku, které vychází z provedené analýzy vnitřního a vnějšího prostředí
a vyhodnocení dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on the topic of marketing communication of a company in the international market. The first part focuses on the interpretation and description of theoretical concepts in the area of marketing communication and communication mix in the context of international corporate cooperation. The second part focuses on a practical side where theoretical knowledge is applied to a particular company, which is Crytur spol. s r. o. First, the selected company is presented including its product portfolio, followed by
a description and analysis of its communications with customers. Evaluation of internal and external environment is prepared for the company and a questionnaire investigation related to customer satisfaction with the use of communications tools and creation of SWOT analysis. The main benefits of the work are proposals to improve the enterprise's communication, which are based on an internal and external environment analysis carried out and an evaluation of the questionnaire investigation.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, komunikační mix, mezinárodní marketing, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, communication mix, international marketing, questionnaire investigation
Zásady pro vypracování
1. Teorie marketingové komunikace
2. Charakteristika vybraného podniku
3. Vyhodnocení současné komunikace podniku
4. Strategie marketingové komunikace podniku v mezinárodním prostředí
5. Návrh marketingové komunikace pro zvolený podnik
Zásady pro vypracování
1. Teorie marketingové komunikace
2. Charakteristika vybraného podniku
3. Vyhodnocení současné komunikace podniku
4. Strategie marketingové komunikace podniku v mezinárodním prostředí
5. Návrh marketingové komunikace pro zvolený podnik
Seznam doporučené literatury
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: GRADA Publishing. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
KOTLER, Philip a KEVIN KELLER LANE. 2013. Marketing management: 14. vyd. GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-8570-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. 2016. Principles of marketing. 16e. Harlow: Pearson Education Limited. ISBN 978-1-292-09248-5.
PERCY, Larry. 2014. Strategic integrated marketing communications. 2e. Abingdon: New York. ISBN 978-0-415-82208-4.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. 2016. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. 6e. London: KoganPage. ISBN 978-0-7494-7340-2
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: GRADA Publishing. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
KOTLER, Philip a KEVIN KELLER LANE. 2013. Marketing management: 14. vyd. GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-8570-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. 2016. Principles of marketing. 16e. Harlow: Pearson Education Limited. ISBN 978-1-292-09248-5.
PERCY, Larry. 2014. Strategic integrated marketing communications. 2e. Abingdon: New York. ISBN 978-0-415-82208-4.
SMITH, P. R. a Ze ZOOK. 2016. Marketing communications: offline and online integration, engagement and analytics. 6e. London: KoganPage. ISBN 978-0-7494-7340-2