Bakalářská práce se zabývá návrhem kampaně s využitím influencerů, kteří budou propagovat společnost ŠKODA AUTO, a. s. Teoretická část práce je zaměřuje především na základní pojmy marketingu na sociálních sítích a sociálními platformami jako takovými. V praktické části práce byla provedena analýza sekundárních dat souvisejících s aktivitami influencer marketingu v podání ŠKODA AUTO, a. s. Dále bylo vytvořeno srovnání v dosavadních úspěších marketingu na sociálních sítí se společností GROUPE RENAULT, a. s. Po analýze bylo navrženo řešení kampaně s využitím dvou influencerů působících ve fitness průmyslu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on designing of marketing campaign, which is using influencers, who will promote the company ŠKODA AUTO, a. s.. The theoretical part of the thesis was mainly focused on the basic terms of marketing on social networks and social platforms. Secondary data, related to influencer marketing activities of ŠKODA AUTO, a. s. were analyzed in the practical part of the thesis. Afterwards the thesis was focused on comparison between ŠKODA AUTO, a. s. and GROUPE RENAULT, a. s.. After the analysis, the solution of the campaign was suggested with the use of two influencers operating in the fitness industry.
Klíčová slova
Influencer marketing, influencer, sociální sítě, sociální platformy, marketing, marketingová kampaň, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
Influencer marketing, influencer, social networks, social platforms, marketing, marketing campaign, marketing communication
Rozsah průvodní práce
67 s. (85 172 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá návrhem kampaně s využitím influencerů, kteří budou propagovat společnost ŠKODA AUTO, a. s. Teoretická část práce je zaměřuje především na základní pojmy marketingu na sociálních sítích a sociálními platformami jako takovými. V praktické části práce byla provedena analýza sekundárních dat souvisejících s aktivitami influencer marketingu v podání ŠKODA AUTO, a. s. Dále bylo vytvořeno srovnání v dosavadních úspěších marketingu na sociálních sítí se společností GROUPE RENAULT, a. s. Po analýze bylo navrženo řešení kampaně s využitím dvou influencerů působících ve fitness průmyslu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on designing of marketing campaign, which is using influencers, who will promote the company ŠKODA AUTO, a. s.. The theoretical part of the thesis was mainly focused on the basic terms of marketing on social networks and social platforms. Secondary data, related to influencer marketing activities of ŠKODA AUTO, a. s. were analyzed in the practical part of the thesis. Afterwards the thesis was focused on comparison between ŠKODA AUTO, a. s. and GROUPE RENAULT, a. s.. After the analysis, the solution of the campaign was suggested with the use of two influencers operating in the fitness industry.
Klíčová slova
Influencer marketing, influencer, sociální sítě, sociální platformy, marketing, marketingová kampaň, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
Influencer marketing, influencer, social networks, social platforms, marketing, marketing campaign, marketing communication
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika vybraného podniku.
2. Využití inovativního marketingu v podnikové praxi.
3. Vztahová analýza ve vybraném podniku.
4. Zhodnocení výsledků provedené analýzy.
5. Doporučení využití inovativního marketingu ve vybraném podniku.
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika vybraného podniku.
2. Využití inovativního marketingu v podnikové praxi.
3. Vztahová analýza ve vybraném podniku.
4. Zhodnocení výsledků provedené analýzy.
5. Doporučení využití inovativního marketingu ve vybraném podniku.
Seznam doporučené literatury
JESENSKÝ, Daniel. 2018. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-270-0252-5.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
HILL, Charles a Tomas HULT. 2017. International business: competing in the global marketplace. 11th ed. New York: McGraw-Hill Education. ISBN 978-1-260-08415-3.
PATTERSON, Kerry. 2012. Mistři ovlivňování, aneb, Umění změnit téměř vše. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-245-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
JESENSKÝ, Daniel. 2018. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-270-0252-5.
KARLÍČEK, Miroslav. 2016. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. vyd. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-5769-8.
HILL, Charles a Tomas HULT. 2017. International business: competing in the global marketplace. 11th ed. New York: McGraw-Hill Education. ISBN 978-1-260-08415-3.
PATTERSON, Kerry. 2012. Mistři ovlivňování, aneb, Umění změnit téměř vše. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-245-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.