Cílem této bakalářské práce bylo porovnání úrovně motorické kompetence a zdravotně orientované zdatnosti u žáků v šestých a sedmých sportovních třídách. K výzkumu byla využita testová baterie MOBAK 5-6 a testová baterie OVOV. Sportovní třídy se zaměřují na fotbalovou a hokejovou přípravu a dochází do nich pouze chlapci. Testování se zúčastnilo dvacet žáků ze šesté třídy a dvacet žáků ze sedmé třídy.
Anotace v angličtině
The purpose of this bachelor thesis was to compare the level of fundamental movement skills and health-related fitness of pupils in the sixth grade and seventh grade sports classes. The testing batteries MOBAK 5-6 and OVOV were used for the research. The sports classes focus on football and hockey preparation and are only for boys. Twenty pupils from the sixth grade and twenty pupils from the seventh grade took part in the testing.
MOBAK, OVOV, motor skills, motor test, health-related fitness
Rozsah průvodní práce
77 s. (77 434 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce bylo porovnání úrovně motorické kompetence a zdravotně orientované zdatnosti u žáků v šestých a sedmých sportovních třídách. K výzkumu byla využita testová baterie MOBAK 5-6 a testová baterie OVOV. Sportovní třídy se zaměřují na fotbalovou a hokejovou přípravu a dochází do nich pouze chlapci. Testování se zúčastnilo dvacet žáků ze šesté třídy a dvacet žáků ze sedmé třídy.
Anotace v angličtině
The purpose of this bachelor thesis was to compare the level of fundamental movement skills and health-related fitness of pupils in the sixth grade and seventh grade sports classes. The testing batteries MOBAK 5-6 and OVOV were used for the research. The sports classes focus on football and hockey preparation and are only for boys. Twenty pupils from the sixth grade and twenty pupils from the seventh grade took part in the testing.
MOBAK, OVOV, motor skills, motor test, health-related fitness
Zásady pro vypracování
Porovnání úrovně zdravotně orientované zdatnosti stanovené testem Odznaku všestrannosti OVOV a úrovně motorických kompetencí stanovené testem MOBAK u žáků sportovních tříd na vybrané základní škole v šestých a sedmých třídách.
Zásady pro vypracování
Porovnání úrovně zdravotně orientované zdatnosti stanovené testem Odznaku všestrannosti OVOV a úrovně motorických kompetencí stanovené testem MOBAK u žáků sportovních tříd na vybrané základní škole v šestých a sedmých třídách.
Seznam doporučené literatury
LACY, Alan C. a Skip M. WILLIAMS. Measurement and evaluation in physical education and exercise science. Eighth edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 978-1-138-23234-1.
DUNCOMBE, Rebecca, ed. The physical development needs of young children. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019. ISBN 978-1-138-60194-9.
BIRD, Stephen R., ed. Research methods in physical activity and health. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019. ISBN 978-1-138-06768-4.
BREMER, Emily and CAIRNEY, John. 2018. Fundamental Movement Skills and Health-Related Outcomes: A Narrative Review of Longitudinal and Intervention Studies Targeting Typically Developing Children. American Journal of Lifestyle Medicine [online]. April 2018. Vol. 12, no. 2, p. 148.
LACY, Alan C. a Skip M. WILLIAMS. Measurement and evaluation in physical education and exercise science. Eighth edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 978-1-138-23234-1.
DUNCOMBE, Rebecca, ed. The physical development needs of young children. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019. ISBN 978-1-138-60194-9.
BIRD, Stephen R., ed. Research methods in physical activity and health. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019. ISBN 978-1-138-06768-4.
BREMER, Emily and CAIRNEY, John. 2018. Fundamental Movement Skills and Health-Related Outcomes: A Narrative Review of Longitudinal and Intervention Studies Targeting Typically Developing Children. American Journal of Lifestyle Medicine [online]. April 2018. Vol. 12, no. 2, p. 148.