Bakalářská práce se zabývá využitím aktivit boxerského klubu pro aktivní trávení volného času. V dané problematice jsem analyzovala, jak aktivity boxerského klubu působí na dospívající členy, a jak vnímá veřejnost činnost klubu. V práci jsem se soustředila na to, zda aktivity klubu pomáhají vhodným způsobem trávit čas dospívajících a zda vnímá veřejnost pozitivně činnost klubu. Jako hlavní nástroje komunikace s respondenty jsem zvolila dotazníkové šetření a interview.
Anotace v angličtině
This thesis deals with using of the boxing club activities for spending leisure time in an active way. Both the impact on the adolescent members of the boxing club and the public perception of its activities have been analysed in the respective thesis. I focused on two main findings in the thesis: whether the club activities help the adolescent spend their leisure time in an appropriate way and whether the club activities are accepted by the public in a positive way. The questionnaire and the form of an interview have been used as the main means of communication with the respondents.
Klíčová slova
Dospívání, úpolové sporty, box, volný čas, volnočasové aktivity
Klíčová slova v angličtině
Adolescence, combat sports, box, leisure time, leisure time activities
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá využitím aktivit boxerského klubu pro aktivní trávení volného času. V dané problematice jsem analyzovala, jak aktivity boxerského klubu působí na dospívající členy, a jak vnímá veřejnost činnost klubu. V práci jsem se soustředila na to, zda aktivity klubu pomáhají vhodným způsobem trávit čas dospívajících a zda vnímá veřejnost pozitivně činnost klubu. Jako hlavní nástroje komunikace s respondenty jsem zvolila dotazníkové šetření a interview.
Anotace v angličtině
This thesis deals with using of the boxing club activities for spending leisure time in an active way. Both the impact on the adolescent members of the boxing club and the public perception of its activities have been analysed in the respective thesis. I focused on two main findings in the thesis: whether the club activities help the adolescent spend their leisure time in an appropriate way and whether the club activities are accepted by the public in a positive way. The questionnaire and the form of an interview have been used as the main means of communication with the respondents.
Klíčová slova
Dospívání, úpolové sporty, box, volný čas, volnočasové aktivity
Klíčová slova v angličtině
Adolescence, combat sports, box, leisure time, leisure time activities
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza cílů a aktivit Box Fighting klubu v Mikulášovicích (okres Děčín) a zhodnocení přínosu nabídky klubu pro aktivní trávení volného času dospívajících. Metody: rozhovor s vedoucím klubu, dotazník s účastníky klubu, pozorování, účast na aktivitách klubu.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza cílů a aktivit Box Fighting klubu v Mikulášovicích (okres Děčín) a zhodnocení přínosu nabídky klubu pro aktivní trávení volného času dospívajících. Metody: rozhovor s vedoucím klubu, dotazník s účastníky klubu, pozorování, účast na aktivitách klubu.
Seznam doporučené literatury
ČSU. (2017). Manuál řízení sportovního klubu. Velké Přílepy: Olympia.
Hájek, B. (2007). Nástin Metodiky vedení zájmové činnosti. Praha: UK Pedagogická fakulta.
Hájek, B., Hofbauer, B., & Pávková, J. (2003). Pedagogika volného času. Praha: UK Pedagogická fakulta.
Hofbauer, B. (2004). Děti, mládež, volný čas. Praha: Portál.
Jedlička, R. (2017). Psychický vývoj dítěte a výchova. Praha: Grada.
Krejčová, L. (2011). Psychologické aspekty vzdělávání dospívajících. Praha: Grada.
Šišková, T. (nedatováno). Menšiny a migranti v ČR. Praha: Portál.
Thorová, K. (2015). Vývojová psychologie. Praha: Portál.
Vágnerová, M. (2012). Vývojová psychologie. Dětství a dospívání. Praha: UK Praha Karolinum.
Seznam doporučené literatury
ČSU. (2017). Manuál řízení sportovního klubu. Velké Přílepy: Olympia.
Hájek, B. (2007). Nástin Metodiky vedení zájmové činnosti. Praha: UK Pedagogická fakulta.
Hájek, B., Hofbauer, B., & Pávková, J. (2003). Pedagogika volného času. Praha: UK Pedagogická fakulta.
Hofbauer, B. (2004). Děti, mládež, volný čas. Praha: Portál.
Jedlička, R. (2017). Psychický vývoj dítěte a výchova. Praha: Grada.
Krejčová, L. (2011). Psychologické aspekty vzdělávání dospívajících. Praha: Grada.
Šišková, T. (nedatováno). Menšiny a migranti v ČR. Praha: Portál.
Thorová, K. (2015). Vývojová psychologie. Praha: Portál.
Vágnerová, M. (2012). Vývojová psychologie. Dětství a dospívání. Praha: UK Praha Karolinum.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.