Závěrečná práce se zabývá tématem charakteristika dívky s atypickým autismem. Teoretická část předkládá výklad a popis jednotlivých termínů souvisejících s tématem práce.
Cílem praktické části je popis a projevy atypického autismu u sledované dívky a doporučení pro speciálně-pedagogickou praxi s touto žákyní.
Anotace v angličtině
The final work deals with the topic of the characteristics of a girl with atypical autism. The theoretical part presents an explanation and description of individual terms related to the topic of the work.
The aim of the practical part is a description and manifestations of atypical autism in the observed girl and recommendations for special pedagogical practice with this student.
Klíčová slova
Atypický autismus, poruchy autistického spektra, edukace, kazuistika, speciálně-pedagogická opatření
Klíčová slova v angličtině
Atypical autism, autism spectrum disorders, education, case studies, special pedagogical measures
Rozsah průvodní práce
39 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Závěrečná práce se zabývá tématem charakteristika dívky s atypickým autismem. Teoretická část předkládá výklad a popis jednotlivých termínů souvisejících s tématem práce.
Cílem praktické části je popis a projevy atypického autismu u sledované dívky a doporučení pro speciálně-pedagogickou praxi s touto žákyní.
Anotace v angličtině
The final work deals with the topic of the characteristics of a girl with atypical autism. The theoretical part presents an explanation and description of individual terms related to the topic of the work.
The aim of the practical part is a description and manifestations of atypical autism in the observed girl and recommendations for special pedagogical practice with this student.
Klíčová slova
Atypický autismus, poruchy autistického spektra, edukace, kazuistika, speciálně-pedagogická opatření
Klíčová slova v angličtině
Atypical autism, autism spectrum disorders, education, case studies, special pedagogical measures
Zásady pro vypracování
Cíl závěrečné práce: Popis a projevy atypického autismu u sledované žákyně
Požadavky: Formulace teoretických východisek, analýza případu, příprava a zpracování pedagogické kazuistiky, formulace návrhů na opatření.
Metody: Pozorování, dotazník
Zásady pro vypracování
Cíl závěrečné práce: Popis a projevy atypického autismu u sledované žákyně
Požadavky: Formulace teoretických východisek, analýza případu, příprava a zpracování pedagogické kazuistiky, formulace návrhů na opatření.
Metody: Pozorování, dotazník
Seznam doporučené literatury
DUBIN, M., 2009. Šikana dětí s poruchami autistického spektra. 1. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-553-0 HRDLIČKA, M., KOMÁREK, V., 2014. Dětský autismus. 2. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0686-6 RICHMAN, S., 2006. Výchova dětí s autismem. 1. vyd. Praha: Portál. ISBN 80-7367-102-6 SLOWÍK, J., 2016. Speciální pedagogika. 2. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0095-8 THOROVÁ, K., 2006. Poruchy autistického spektra. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 80-7367-091-7
Seznam doporučené literatury
DUBIN, M., 2009. Šikana dětí s poruchami autistického spektra. 1. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-553-0 HRDLIČKA, M., KOMÁREK, V., 2014. Dětský autismus. 2. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0686-6 RICHMAN, S., 2006. Výchova dětí s autismem. 1. vyd. Praha: Portál. ISBN 80-7367-102-6 SLOWÍK, J., 2016. Speciální pedagogika. 2. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0095-8 THOROVÁ, K., 2006. Poruchy autistického spektra. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 80-7367-091-7
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.