Bakalářská práce se zabývá popisem amatérského mistrovství České republiky ve futsale - "Futsal Tour" a možnostem jeho inovace. V první polovině práce je představen futsal samotný včetně popisu jeho historie a současné podoby. Dále jsou postupně vysvětleny veškeré podstatné pojmy z oblasti turnajových zákonitostí, marketingu a projektového managementu. Představena je současná podoba turnaje včetně všech jeho fází, harmonogramu a marketingu. Následně je turnaj podroben SWOT a finanční analýze. Na základě vyhodnocení marketingového výzkumu probíhajícího mezi účastníky turnaje je navržena inovace projektu, která je také vyhodnocena a podrobena oběma analýzám. Poslední část bakalářské práce je věnována implementaci optimalizačních návrhů inovací do turnaje samotného.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the description of the amateur championship of the Czech Republic in futsal - "Futsal Tour" and the possibilities of its innovation. First part of the thesis presents the futsal itself, including a description of its history and current form. Furthermore, all essential concepts from the field of tournament laws, marketing and project management are gradually explained. The current form of the tournament is presented, including all of its phases, schedule and marketing issues. Thereafter, the tournament is subjected to SWOT and financial analysis. Subsequently, a project innovation is proposed through marketing research, which is also evaluated and subjected to both analyzes. The last part of the thesis is devoted to implementation of optimization suggestions for innovation in the tournament itself.
Bakalářská práce se zabývá popisem amatérského mistrovství České republiky ve futsale - "Futsal Tour" a možnostem jeho inovace. V první polovině práce je představen futsal samotný včetně popisu jeho historie a současné podoby. Dále jsou postupně vysvětleny veškeré podstatné pojmy z oblasti turnajových zákonitostí, marketingu a projektového managementu. Představena je současná podoba turnaje včetně všech jeho fází, harmonogramu a marketingu. Následně je turnaj podroben SWOT a finanční analýze. Na základě vyhodnocení marketingového výzkumu probíhajícího mezi účastníky turnaje je navržena inovace projektu, která je také vyhodnocena a podrobena oběma analýzám. Poslední část bakalářské práce je věnována implementaci optimalizačních návrhů inovací do turnaje samotného.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the description of the amateur championship of the Czech Republic in futsal - "Futsal Tour" and the possibilities of its innovation. First part of the thesis presents the futsal itself, including a description of its history and current form. Furthermore, all essential concepts from the field of tournament laws, marketing and project management are gradually explained. The current form of the tournament is presented, including all of its phases, schedule and marketing issues. Thereafter, the tournament is subjected to SWOT and financial analysis. Subsequently, a project innovation is proposed through marketing research, which is also evaluated and subjected to both analyzes. The last part of the thesis is devoted to implementation of optimization suggestions for innovation in the tournament itself.
Na základě vyhodnocení SWOT analýzy, marketingového výzkumu a rozpočtové problematiky budou stanoveny optimalizační návrhy projektu Futsal Tour. Poslední část bakalářské práce bude věnována implementaci optimalizačních návrhů do praxe.
Zásady pro vypracování
Na základě vyhodnocení SWOT analýzy, marketingového výzkumu a rozpočtové problematiky budou stanoveny optimalizační návrhy projektu Futsal Tour. Poslední část bakalářské práce bude věnována implementaci optimalizačních návrhů do praxe.
Seznam doporučené literatury
KERZNER, Harold, 2006. Project managment: A systems approach to planning, scheduling, and controlling. 9th ed. Hoboken: John Wiley, 1014 p. ISBN 04-717-4187-6.
KOTLER, Philip, 2007. Marketing managment. 12. vyd. Praha: Grada. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
SVOZILOVÁ, Alena, 2006. Projektový managment. 1. vyd. Praha: Grada. 353. s. ISBN 80-247-1501-5.
Seznam doporučené literatury
KERZNER, Harold, 2006. Project managment: A systems approach to planning, scheduling, and controlling. 9th ed. Hoboken: John Wiley, 1014 p. ISBN 04-717-4187-6.
KOTLER, Philip, 2007. Marketing managment. 12. vyd. Praha: Grada. 720 s. ISBN 80-247-1359-4.
SVOZILOVÁ, Alena, 2006. Projektový managment. 1. vyd. Praha: Grada. 353. s. ISBN 80-247-1501-5.
Přílohy volně vložené
žádné
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.