Bakalářská práce se zaměřuje na téma Marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. První kapitola, teoretická část, definuje pojmy marketing, marketingová komunikace a mezinárodní marketingová komunikace. Druhá kapitola se zabývá praktickou stránkou, kde jsou teoretické znalosti aplikovány na společnosti ZDEMAR sídlící v Ústí nad Labem. Úvod praktické části této bakalářské práce je zaměřen na identifikaci vybrané organizace, následuje zhodnocení současné marketingové komunikace a na závěr autorka podává návrh na zlepšení marketingové komunikace
dané organizace.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis focuses on the topic of Marketing communication in the international environment. The first chapter, the theoretical part defines terms of marketing, marketing communication and international marketing communication. The second chapter deals with a practical side where theoretical knowledge is applied to a selected companies ZDEMAR Ústí nad Labem with establishment in Ústí nad Labem. The introduction of the practical part of this Bachelor Thesis focuses on the identification of selected companies, followed by evaluation its marketing communication and on the basis of the all of these aspects author adds suggestions to the company about improvement its marketing communication.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, mezinárodní marketingová komunikace, mezinárodní prostředí, ZDEMAR
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, international marketing communication, international environment, ZDEMAR
Rozsah průvodní práce
53
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na téma Marketingové komunikace v mezinárodním prostředí. První kapitola, teoretická část, definuje pojmy marketing, marketingová komunikace a mezinárodní marketingová komunikace. Druhá kapitola se zabývá praktickou stránkou, kde jsou teoretické znalosti aplikovány na společnosti ZDEMAR sídlící v Ústí nad Labem. Úvod praktické části této bakalářské práce je zaměřen na identifikaci vybrané organizace, následuje zhodnocení současné marketingové komunikace a na závěr autorka podává návrh na zlepšení marketingové komunikace
dané organizace.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis focuses on the topic of Marketing communication in the international environment. The first chapter, the theoretical part defines terms of marketing, marketing communication and international marketing communication. The second chapter deals with a practical side where theoretical knowledge is applied to a selected companies ZDEMAR Ústí nad Labem with establishment in Ústí nad Labem. The introduction of the practical part of this Bachelor Thesis focuses on the identification of selected companies, followed by evaluation its marketing communication and on the basis of the all of these aspects author adds suggestions to the company about improvement its marketing communication.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, mezinárodní marketingová komunikace, mezinárodní prostředí, ZDEMAR
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, international marketing communication, international environment, ZDEMAR
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska marketingové komunikace
Charakteristika vybraného podniku
Zhodnocení současné marketingové komunikace daného podniku
Využití marketingové komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro zvolený podnik
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska marketingové komunikace
Charakteristika vybraného podniku
Zhodnocení současné marketingové komunikace daného podniku
Využití marketingové komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Návrh na zlepšení marketingové komunikace pro zvolený podnik
Seznam doporučené literatury
HALADA, Jan. 2016. Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum. ISBN 978-80-246-3124-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2.vyd. Praha: GRADA Publishing. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
Kotler, Philip a KELLER LANE Kevin. 2013. Marketing management: 14.vyd. GRADA Publishing. ISBN 987-80-247-8570-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. 2016. Principles of marketing. 16e. Harlow: Pearson Education Limited. ISBN 987-1-292-09248-5
PROQUEST, 2020. Databáze článků Pro Quest (online). Ann Arbor, Mi, USA: Pro Quest.
Konzultant:Karolína Mašková
Seznam doporučené literatury
HALADA, Jan. 2016. Marketingová komunikace a public relations: Výklad pojmů a teorie oboru. Karolinum. ISBN 978-80-246-3124-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2.vyd. Praha: GRADA Publishing. Expert. ISBN 978-80-271-0787-2.
Kotler, Philip a KELLER LANE Kevin. 2013. Marketing management: 14.vyd. GRADA Publishing. ISBN 987-80-247-8570-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. 2016. Principles of marketing. 16e. Harlow: Pearson Education Limited. ISBN 987-1-292-09248-5
PROQUEST, 2020. Databáze článků Pro Quest (online). Ann Arbor, Mi, USA: Pro Quest.
Konzultant:Karolína Mašková
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.