Diplomová práce na téma "Komunikační strategie vybraného podniku" se zabývá komunikační strategií firmy Pink Tina. V teoretické části diplomová práce definuje termíny marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix a komunikační strategie. Následně je proveden rozbor jednotlivých nástrojů komunikační strategie a jednotlivých kroků komunikační strategie. V praktické části práce specifikuje vznik a popis značky a analyzuje její cílovou skupinu. Dále se zabývá jednotlivými nástroji firmy a popisuje komunikační strategii. Závěrečná část práce je věnována primárnímu výzkumu, který je proveden pomocí metody online dotazování pomocí formuláře google. V závěru práce vyhodnocuje výsledky dotazníku a navrhuje doporučení na konkrétních příkladech za účelem zlepšení komunikační strategie do budoucna.
Anotace v angličtině
The purpose of this thesis, titled "Communication strategy of a company", is to provide communication strategy of the company called Pink Tina. In theory part terms such as marketing communication, marketing mix, communication mix and communication strategy are being explained. Later on each tool of communication strategy is described and also each step of communication strategy is fully explained. In practical part description and analization of target segment is made. Each marketing tool of the company is described and analyzed. Last part of the thesis is dedicated to primary reseach which was taken through online questionare. At the end of the theses all results of the questionare are evaluated and new recommendations are placed.
Klíčová slova
Pink Tina, komunikační strategie, autorská móda
Klíčová slova v angličtině
Pink Tina, communication strategy, desing fashion
Rozsah průvodní práce
64
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce na téma "Komunikační strategie vybraného podniku" se zabývá komunikační strategií firmy Pink Tina. V teoretické části diplomová práce definuje termíny marketingová komunikace, marketingový mix, komunikační mix a komunikační strategie. Následně je proveden rozbor jednotlivých nástrojů komunikační strategie a jednotlivých kroků komunikační strategie. V praktické části práce specifikuje vznik a popis značky a analyzuje její cílovou skupinu. Dále se zabývá jednotlivými nástroji firmy a popisuje komunikační strategii. Závěrečná část práce je věnována primárnímu výzkumu, který je proveden pomocí metody online dotazování pomocí formuláře google. V závěru práce vyhodnocuje výsledky dotazníku a navrhuje doporučení na konkrétních příkladech za účelem zlepšení komunikační strategie do budoucna.
Anotace v angličtině
The purpose of this thesis, titled "Communication strategy of a company", is to provide communication strategy of the company called Pink Tina. In theory part terms such as marketing communication, marketing mix, communication mix and communication strategy are being explained. Later on each tool of communication strategy is described and also each step of communication strategy is fully explained. In practical part description and analization of target segment is made. Each marketing tool of the company is described and analyzed. Last part of the thesis is dedicated to primary reseach which was taken through online questionare. At the end of the theses all results of the questionare are evaluated and new recommendations are placed.
Klíčová slova
Pink Tina, komunikační strategie, autorská móda
Klíčová slova v angličtině
Pink Tina, communication strategy, desing fashion
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska marketingové komunikace.
Současná komunikační strategie u vybrané firmy.
Dotazníkové šetření.
Vyhodnocení šetření.
Formulace závěřů na optimalizaci marketingové komunikace.
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska marketingové komunikace.
Současná komunikační strategie u vybrané firmy.
Dotazníkové šetření.
Vyhodnocení šetření.
Formulace závěřů na optimalizaci marketingové komunikace.
Seznam doporučené literatury
DIAMOND, Stephani. 2020. Social media marketing for dummies. 4. vyd. Hoboken: John Willey and sons Ltd. ISBN 978-11-196-17-006.
PŘIKRYLOVA, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
SHIMP A., Terence. 2017. Advertising promotion and other aspects of integrated marketing communication. 10. vyd. Boston: Colage Learning. ISBN 978-1-337-28265-9.
TAHAL, Radek. 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8.
VAN DEN BERGH, Joere. 2017. Marketing communication: A European perspective. 5. vyd. Pearson Education Limited. ISBN 129-21-357.
DIAMOND, Stephani. 2020. Social media marketing for dummies. 4. vyd. Hoboken: John Willey and sons Ltd. ISBN 978-11-196-17-006.
PŘIKRYLOVA, Jana. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2. vyd. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
SHIMP A., Terence. 2017. Advertising promotion and other aspects of integrated marketing communication. 10. vyd. Boston: Colage Learning. ISBN 978-1-337-28265-9.
TAHAL, Radek. 2017. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-271-0206-8.
VAN DEN BERGH, Joere. 2017. Marketing communication: A European perspective. 5. vyd. Pearson Education Limited. ISBN 129-21-357.