Diplomová práce se zabývá hodnotou vnímanou zákazníkem v procesu tvorby webových
stránek. Teoretická východiska v první části práce jsou seznámením s danou
problematikou a poskytují podklady pro praktickou část. Pomocí metodologických postupů je stanoven nástroj šetření, díky kterému jsou získána relevantní data sloužící k následnému vyhodnocení. Pro získání potřebných výsledků je použita kvadrantová analýza, která spojuje data spokojenosti s atributy služeb a pořadí důležitosti faktorů při rozhodování o výběru dodavatele webových stránek. Zjištění vyplývající z výzkumu jsou impulsem pro zapojený subjekt, aby zlepšil stav služeb ke spokojenosti zákazníků, ale také ke snaze o změnu zákazníkových preferencí. Dle výsledků zákazník nevidí hodnotu služeb v hlavních přínosech a rozhoduje se především na základě ceny.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the customer-perceived value in the process of websites creating. The theoretical basis of the first section of this paper is to acquaint the reader with the specific issues and also to provide materials for the practical section. A survey tool was determined using methodological procedures, which was used to obtain relevant data for subsequent assessment. A quadrant analysis, which combined data about satisfaction with the attributes of services and the order of importance of factors when making decisions about selection of a supplier of a website, was used to obtain the required results. The findings resulting from research are a basis for the involved subject to improve the state of services to the customer´ satisfaction and also to make an effort to change customer preferences. According to the results, the customer does not consider the value of services to be a primary benefit and makes decisions chiefly on the basis of price.
Klíčová slova
atributy, digitální agentura, důležitost, hodnota vnímaná zákazníkem, hodnota zákazníka, kvadrantová analýza, kvalita služeb, loajalita zákazníka, spokojenost zákazníka, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
attributes, digital agency, importance, customer-perceived value, customer value, quadrant analysis, quality of service, customer loyalty, customer satisfaction, website
Rozsah průvodní práce
99 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá hodnotou vnímanou zákazníkem v procesu tvorby webových
stránek. Teoretická východiska v první části práce jsou seznámením s danou
problematikou a poskytují podklady pro praktickou část. Pomocí metodologických postupů je stanoven nástroj šetření, díky kterému jsou získána relevantní data sloužící k následnému vyhodnocení. Pro získání potřebných výsledků je použita kvadrantová analýza, která spojuje data spokojenosti s atributy služeb a pořadí důležitosti faktorů při rozhodování o výběru dodavatele webových stránek. Zjištění vyplývající z výzkumu jsou impulsem pro zapojený subjekt, aby zlepšil stav služeb ke spokojenosti zákazníků, ale také ke snaze o změnu zákazníkových preferencí. Dle výsledků zákazník nevidí hodnotu služeb v hlavních přínosech a rozhoduje se především na základě ceny.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the customer-perceived value in the process of websites creating. The theoretical basis of the first section of this paper is to acquaint the reader with the specific issues and also to provide materials for the practical section. A survey tool was determined using methodological procedures, which was used to obtain relevant data for subsequent assessment. A quadrant analysis, which combined data about satisfaction with the attributes of services and the order of importance of factors when making decisions about selection of a supplier of a website, was used to obtain the required results. The findings resulting from research are a basis for the involved subject to improve the state of services to the customer´ satisfaction and also to make an effort to change customer preferences. According to the results, the customer does not consider the value of services to be a primary benefit and makes decisions chiefly on the basis of price.
Klíčová slova
atributy, digitální agentura, důležitost, hodnota vnímaná zákazníkem, hodnota zákazníka, kvadrantová analýza, kvalita služeb, loajalita zákazníka, spokojenost zákazníka, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
attributes, digital agency, importance, customer-perceived value, customer value, quadrant analysis, quality of service, customer loyalty, customer satisfaction, website
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska hodnoty vnímané zákazníkem
Problematika tvorby webových stránek
Identifikace atributů hodnoty
Marketingový výzkum hodnoty vnímané zákazníkem
Návrh koncepce tvorby hodnoty pro zákazníka
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska hodnoty vnímané zákazníkem
Problematika tvorby webových stránek
Identifikace atributů hodnoty
Marketingový výzkum hodnoty vnímané zákazníkem
Návrh koncepce tvorby hodnoty pro zákazníka
Seznam doporučené literatury
ČERVOVÁ, Lenka. 2013. Hodnota zákazníka v podnikatelských subjektech cestovního ruchu. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-013-2.
KLAPALOVÁ, Alena. 2011. Hodnota a e-business. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-5506-3.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. 2017. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0419-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka. 2011. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3528-3.
JANOUCH, Viktor. 2010. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2795-7.
ŘEZÁČ, Jan. 2014. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners. ISBN 978-80-87923-01-6.
MAHAJAN, Gautam. 2017. How Creating Customer Value Makes You a Great Executive. Business Expert Press. ISBN 9781631579899.
MAHAJAN, Gautam. 2016. What is Customer Value and How Can You Create It? Customer Think [online]. Dostupné z: https://customerthink.com/what-is-customer-value-and-how-can-you-create-it/
Konzultant: David Zbytovský
Seznam doporučené literatury
ČERVOVÁ, Lenka. 2013. Hodnota zákazníka v podnikatelských subjektech cestovního ruchu. Liberec: Technická univerzita v Liberci. ISBN 978-80-7494-013-2.
KLAPALOVÁ, Alena. 2011. Hodnota a e-business. Brno: Masarykova univerzita. ISBN 978-80-210-5506-3.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. 2017. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0419-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka. 2011. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". Praha: Grada Publishing. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3528-3.
JANOUCH, Viktor. 2010. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-2795-7.
ŘEZÁČ, Jan. 2014. Web ostrý jako břitva: návrh fungujícího webu pro webdesignery a zadavatele projektů. Jihlava: Baroque Partners. ISBN 978-80-87923-01-6.
MAHAJAN, Gautam. 2017. How Creating Customer Value Makes You a Great Executive. Business Expert Press. ISBN 9781631579899.
MAHAJAN, Gautam. 2016. What is Customer Value and How Can You Create It? Customer Think [online]. Dostupné z: https://customerthink.com/what-is-customer-value-and-how-can-you-create-it/
Konzultant: David Zbytovský
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.