Bakalářská práce se zabývá problematikou distančního vzdělávání v době pandemie. Je zaměřena na tělesnou výchovu a možnost výuky společenských tanců na dálku. Analyzuje názory učitelů tělesné výchovy na distanční výuku na základě anketního šetření. Hlavním výstupem práce je multimediální příručka zaměřená na výuku vybraných společenských tanců, která je určena nejen učitelům a žákům základních škol.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of distance education during a pandemic. It focuses on physical education and the possibility of distance teaching of ballroom dances. It analyzes the opinions of physical education teachers on distance teaching on the basis of a survey. The main output of the work is a multimedia guide focused on the teaching of selected ballroom dances, which is intended not only for primary school teachers and students.
Klíčová slova
COVID-19, společenské tance, distanční výuka, tělesná výchova, multimediální příručka
Bakalářská práce se zabývá problematikou distančního vzdělávání v době pandemie. Je zaměřena na tělesnou výchovu a možnost výuky společenských tanců na dálku. Analyzuje názory učitelů tělesné výchovy na distanční výuku na základě anketního šetření. Hlavním výstupem práce je multimediální příručka zaměřená na výuku vybraných společenských tanců, která je určena nejen učitelům a žákům základních škol.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the issue of distance education during a pandemic. It focuses on physical education and the possibility of distance teaching of ballroom dances. It analyzes the opinions of physical education teachers on distance teaching on the basis of a survey. The main output of the work is a multimedia guide focused on the teaching of selected ballroom dances, which is intended not only for primary school teachers and students.
Klíčová slova
COVID-19, společenské tance, distanční výuka, tělesná výchova, multimediální příručka