Bakalářská práce "Propagace malé textilní firmy" pojednává o různých formách propagace vhodných pro malou textilní firmu. Cílem práce je navrhnout inovativní možnosti propagace, které povedou k zefektivnění současného propagačního plánu firmy Black Mountain a jejich následné finanční vyhodnocení. První část práce se věnuje charakteristice termínů z oblasti marketingu a propagace. Vymezení těchto pojmů navazuje na představení firmy Black Mountain a její současné propagační strategie. Po vyhodnocení současného komunikačního plánu firmy poté práce směřuje do své druhé části, kde jsou navrženy inovativní formy propagace, které mají vést ke zefektivnění komunikace se zákazníky. Návrhy cílí na oslovení publika do věku 25 let a dále na využití trendů v oblasti internetové komunikace. Závěr práce tvoří finanční vyhodnocení těchto inovativních návrhů a možné přínosy při jejich zařazení do komunikačního plánu firmy.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis "Promotion of a small textile company" is about various forms of promotion suitable for small textile company. The aim of the work is design innovative possibilities of promotion. These innovations will streamline Black Mountain's current promotional strategy. Subsequently, the proposals will be financially evaluated. The first part of the thesis deals with the characteristics of terms from the field of marketing and promotion. The definition of these terms follows the introduction of the Black Mountain company and its current promotional strategy. After evaluating the current communication plan of the company, the work then goes to its second part. Innovative forms of promotion are proposed here, which should lead to more effective communication with customers. The proposals aim to reach audiences under the age of 25 and to use trends in the field of online communication. The conclusion of the work is a financial evaluation of these innovative proposals and possible benefits in their inclusion in the communication plan of the company.
Bakalářská práce "Propagace malé textilní firmy" pojednává o různých formách propagace vhodných pro malou textilní firmu. Cílem práce je navrhnout inovativní možnosti propagace, které povedou k zefektivnění současného propagačního plánu firmy Black Mountain a jejich následné finanční vyhodnocení. První část práce se věnuje charakteristice termínů z oblasti marketingu a propagace. Vymezení těchto pojmů navazuje na představení firmy Black Mountain a její současné propagační strategie. Po vyhodnocení současného komunikačního plánu firmy poté práce směřuje do své druhé části, kde jsou navrženy inovativní formy propagace, které mají vést ke zefektivnění komunikace se zákazníky. Návrhy cílí na oslovení publika do věku 25 let a dále na využití trendů v oblasti internetové komunikace. Závěr práce tvoří finanční vyhodnocení těchto inovativních návrhů a možné přínosy při jejich zařazení do komunikačního plánu firmy.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis "Promotion of a small textile company" is about various forms of promotion suitable for small textile company. The aim of the work is design innovative possibilities of promotion. These innovations will streamline Black Mountain's current promotional strategy. Subsequently, the proposals will be financially evaluated. The first part of the thesis deals with the characteristics of terms from the field of marketing and promotion. The definition of these terms follows the introduction of the Black Mountain company and its current promotional strategy. After evaluating the current communication plan of the company, the work then goes to its second part. Innovative forms of promotion are proposed here, which should lead to more effective communication with customers. The proposals aim to reach audiences under the age of 25 and to use trends in the field of online communication. The conclusion of the work is a financial evaluation of these innovative proposals and possible benefits in their inclusion in the communication plan of the company.
1. KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004. Expert. ISBN 80-247-0513-3.
2. VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
3. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
4. KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
Seznam doporučené literatury
1. KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004. Expert. ISBN 80-247-0513-3.
2. VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 4., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-247-5865-7.
3. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
4. KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2., aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
Přílohy volně vložené
1 DVD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.