Práce se zabývá problematikou propagace textilního oděvního zboží pro nekonfekční velikosti. Jsou definované jednotlivé typy postav. Ženy nadměrných velikostí postrádají vizualizaci oblečení. Řešením je vytvoření fotonávodu, který vhodně prezentuje nadměrné oblečení. Díky němu mají ženy nadměrných velikostí lepší představu o tom, jak bude daný oděv vypadat na nich a motivuje k vyššímu prodeji. Přílohou práce je fotonávod oblečení pro postavu typu přesýpacích hodin.
Anotace v angličtině
This thesis addresses common promotional issues of textile plus size clothing. There are defined particular body types. Plus size women usually miss visualization. The right solution could be a picture manual that would provide a proper presentation of plus size clothing. Plus size women would have a better idea of how that particular piece of clothing would look on them and it would also raise the sales. There is attached the picture manual to this thesis that is presenting clothing for curvy (hourglass) body type.
Picture manual, plus size, visual marketing, e-shop, body types, fashion styles, choosing outfits
Rozsah průvodní práce
52 s. (66 644 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá problematikou propagace textilního oděvního zboží pro nekonfekční velikosti. Jsou definované jednotlivé typy postav. Ženy nadměrných velikostí postrádají vizualizaci oblečení. Řešením je vytvoření fotonávodu, který vhodně prezentuje nadměrné oblečení. Díky němu mají ženy nadměrných velikostí lepší představu o tom, jak bude daný oděv vypadat na nich a motivuje k vyššímu prodeji. Přílohou práce je fotonávod oblečení pro postavu typu přesýpacích hodin.
Anotace v angličtině
This thesis addresses common promotional issues of textile plus size clothing. There are defined particular body types. Plus size women usually miss visualization. The right solution could be a picture manual that would provide a proper presentation of plus size clothing. Plus size women would have a better idea of how that particular piece of clothing would look on them and it would also raise the sales. There is attached the picture manual to this thesis that is presenting clothing for curvy (hourglass) body type.
Picture manual, plus size, visual marketing, e-shop, body types, fashion styles, choosing outfits
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte typy ženských postav
2. Vytvořte návod, jak propagovat oděv ženám s nestandardní postavou
3. Na vybraném typu nestandardní ženské postavy proveďte fotodokumentaci vhodnou k reklamě oděvů
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte typy ženských postav
2. Vytvořte návod, jak propagovat oděv ženám s nestandardní postavou
3. Na vybraném typu nestandardní ženské postavy proveďte fotodokumentaci vhodnou k reklamě oděvů
Seznam doporučené literatury
ČENSKÝ, J. a L. BERNARDES. Nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem. Brno: BizBooks, 2018. ISBN 978-80-265-0811-3.
WOODALL, T. a S. CONSTANTIN. Tohle nenos: [podle úspěšného seriálu televize BBC]. Praha: Albatros, 2004. Albatros Plus. ISBN 80\textendash00-01380\textendash0.
Seznam doporučené literatury
ČENSKÝ, J. a L. BERNARDES. Nikdy nedostanete druhou šanci udělat první dojem. Brno: BizBooks, 2018. ISBN 978-80-265-0811-3.
WOODALL, T. a S. CONSTANTIN. Tohle nenos: [podle úspěšného seriálu televize BBC]. Praha: Albatros, 2004. Albatros Plus. ISBN 80\textendash00-01380\textendash0.
Přílohy volně vložené
Fotonávod
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.