Bakalářská práce se zabývá zážitkovým kurzem pro kolektiv cateringové
společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část
vymezuje základní pojmy z oblasti zážitkové pedagogiky. Tato část se skládá ze tří
kapitol: Zážitková pedagogika, Prostředky zážitkové pedagogiky, Vztah reflexe a cílené
zpětné vazby.
Praktická část obsahuje přípravu a realizaci zážitkového kurzu pro dospělý kolektiv.
Konkrétním cílem bylo připravit a zrealizovat třídenní zážitkový kurz pro kolektiv
cateringové společnosti. Cílem tohoto kurzu bylo seznámení nově vznikajícího
kolektivu.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on experiential course for employes of catering
company. The paper is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part
is specifing basic terminology of experiential pedagogy. This part is containing three
chapters namely experiential pedagogy, means of Experiential Education, relationship
reflection and targeted feedback. Practical part contains the preparation and
implementation of experiential course for adult collective. Specific aim of this thesis is
to prepare and implement three day experiential course for collective of catering
company.
Klíčová slova
zážitková pedagogika, prostředky zážitkové pedagogiky, cílená zpětná vazba,
zážitkový kurz
Klíčová slova v angličtině
Experiential pedagogy, means of experiential pedagogy, targeted feedback,
experiential course
Rozsah průvodní práce
90 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá zážitkovým kurzem pro kolektiv cateringové
společnosti. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část
vymezuje základní pojmy z oblasti zážitkové pedagogiky. Tato část se skládá ze tří
kapitol: Zážitková pedagogika, Prostředky zážitkové pedagogiky, Vztah reflexe a cílené
zpětné vazby.
Praktická část obsahuje přípravu a realizaci zážitkového kurzu pro dospělý kolektiv.
Konkrétním cílem bylo připravit a zrealizovat třídenní zážitkový kurz pro kolektiv
cateringové společnosti. Cílem tohoto kurzu bylo seznámení nově vznikajícího
kolektivu.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis focuses on experiential course for employes of catering
company. The paper is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part
is specifing basic terminology of experiential pedagogy. This part is containing three
chapters namely experiential pedagogy, means of Experiential Education, relationship
reflection and targeted feedback. Practical part contains the preparation and
implementation of experiential course for adult collective. Specific aim of this thesis is
to prepare and implement three day experiential course for collective of catering
company.
Klíčová slova
zážitková pedagogika, prostředky zážitkové pedagogiky, cílená zpětná vazba,
zážitkový kurz
Klíčová slova v angličtině
Experiential pedagogy, means of experiential pedagogy, targeted feedback,
experiential course
Zásady pro vypracování
Cíl:
Navrhnout a realizovat zážitkový kurz pro zaměstnance cateringové společnosti
Požadavky:
Práce s odbornou literaturou a zdroji
Pravidelné konzultace
Pravidelná práce s dospělými účastníky zážitkového programu
Metody:
Pozorování, hodnocení
Zásady pro vypracování
Cíl:
Navrhnout a realizovat zážitkový kurz pro zaměstnance cateringové společnosti
Požadavky:
Práce s odbornou literaturou a zdroji
Pravidelné konzultace
Pravidelná práce s dospělými účastníky zážitkového programu
Metody:
Pozorování, hodnocení
Seznam doporučené literatury
VÁŽANSKÝ, Mojmír. Volný čas a pedagogika zážitku. Brno: MU, 1992. ISBN 80-210-0428-2.
NĚMEC, Jíří. Od prožívání k prožitkářství: výchovná funkce hry a její proměny v historických koncepcích pedagogiky. Brno: Paido, 2002. ISBN 80-7315-006-9.
NĚMEC, Jiří. Principy simulačních her a jejich význam pro sociální pedagogiku. In Sociální pedagogika jako vědecká a společensky užitná disciplína. Brno: IMS Brno, 2000.ISBN 80-902936-0-3.
NEUMAN, J. Dobrodružné hry a cvičení v přírodě. 1. vydání. Praha: Portál,
1998. 328 stran. ISBN 80-7178-218
RYMEŠ, M. Adaptace pracovníků a pracovních kolektivů. Praha: Svoboda, 1985.
URBAN, J. Řízení lidí v organizaci. Praha: ASPI Publishing, 2003. ISBN 80-86395-46-4
Seznam doporučené literatury
VÁŽANSKÝ, Mojmír. Volný čas a pedagogika zážitku. Brno: MU, 1992. ISBN 80-210-0428-2.
NĚMEC, Jíří. Od prožívání k prožitkářství: výchovná funkce hry a její proměny v historických koncepcích pedagogiky. Brno: Paido, 2002. ISBN 80-7315-006-9.
NĚMEC, Jiří. Principy simulačních her a jejich význam pro sociální pedagogiku. In Sociální pedagogika jako vědecká a společensky užitná disciplína. Brno: IMS Brno, 2000.ISBN 80-902936-0-3.
NEUMAN, J. Dobrodružné hry a cvičení v přírodě. 1. vydání. Praha: Portál,
1998. 328 stran. ISBN 80-7178-218
RYMEŠ, M. Adaptace pracovníků a pracovních kolektivů. Praha: Svoboda, 1985.
URBAN, J. Řízení lidí v organizaci. Praha: ASPI Publishing, 2003. ISBN 80-86395-46-4
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.