Předmětem bakalářská práce je charakteristika záchranného evakuačního setu a zmapování konkurenčních výrobků na trhu. Zabývá se vhodnými možnostmi propagace, distribuce a prodeje do veřejného i neveřejného sektoru. Důraz je kladen na přiměřenost vynaložených nákladů na propagaci, a tím i návratnost takto investovaných prostředků.
Annotation in English
The objctive of the thesis is to explore the characteristics of the evacuation rescue kit as well as to map out competitive products in the market. The work analyses potential marketing and distribution options, sale into public and commercial sector. Further focus is on reasonable promotional cost and associated return on investment of the product.
Keywords
Marketingová strategie, ochrana, požár, záchranný evakuační set
Předmětem bakalářská práce je charakteristika záchranného evakuačního setu a zmapování konkurenčních výrobků na trhu. Zabývá se vhodnými možnostmi propagace, distribuce a prodeje do veřejného i neveřejného sektoru. Důraz je kladen na přiměřenost vynaložených nákladů na propagaci, a tím i návratnost takto investovaných prostředků.
Annotation in English
The objctive of the thesis is to explore the characteristics of the evacuation rescue kit as well as to map out competitive products in the market. The work analyses potential marketing and distribution options, sale into public and commercial sector. Further focus is on reasonable promotional cost and associated return on investment of the product.
Keywords
Marketingová strategie, ochrana, požár, záchranný evakuační set
1. Charakterizujte evakuační nehořlavý set se speciální zátěrovou textilií
2. Zjistěte podobné výrobky na trhu ČR
3. Navrhněte způsoby nabídky a prodeje do veřejného i neveřejného sektoru
Research Plan
1. Charakterizujte evakuační nehořlavý set se speciální zátěrovou textilií
2. Zjistěte podobné výrobky na trhu ČR
3. Navrhněte způsoby nabídky a prodeje do veřejného i neveřejného sektoru
Recommended resources
STRNAD, Pavel a Jaroslava DĚDKOVÁ. Strategický marketing. Vyd. 4. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-450-4
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. Expert (Grada). ISBN 80-247-0447-1
Recommended resources
STRNAD, Pavel a Jaroslava DĚDKOVÁ. Strategický marketing. Vyd. 4. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-450-4
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003. Expert (Grada). ISBN 80-247-0447-1
Enclosed appendices
0
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Defence procedure records are not shown to unauthorized users.