Cílem bakalářské práce Formování osobnosti dětí mladšího školního věku pomocí pohybových aktivit je vytvoření zásobníku pohybových aktivit sloužících k formování fyzické, psychické a sociální stránky osobnosti dětí mladšího školního věku.
V práci jsou shrnuty teoretické informace týkající se fyzické, psychické a sociální charakteristiky dětí mladšího školního věku. Zaměření je také na funkci a motivaci pohybové aktivity a na pohybové předpoklady dětí v daném věku.
Výsledný zásobník vznikl testováním 50 pohybových aktivit dětmi mladšího školního věku (od 7 do 9 let) v období od října 2017 do února 2018 na zájmovém kroužku Sportovní hry při ZŠ Česká. Výsledkem testování je zásobník 40 pohybových aktivit, které nejlépe splňovaly zadané parametry (rozvoj osobnosti dítěte, bezpečnost, organizace, zábava) hodnotícího formuláře.
Anotace v angličtině
The goal of the bachelor thesis "The personality shaping of younger school age children with the help of physical activities" is the creating of the stack of physical activities that are used for the shaping of physical, mental and social aspect of the character of younger school age children.
In the thesis there is summarized the theoretical information of physical, mental and social aspect of younger school age children. The focus is on the function and motivation of physical activity and on the physical assumptions of children in the given age, too.
The final stack was created by testing of 50 physical activities by younger school age children (from 7 to 9 years old) in the period of October 2017 to February 2018 at the amateur club called Sports games at Primary School Česká. The result of testing is the stack of 40 physical activities that were the best for the entered parameters (the development of children personality, safety, organization, fun) of the evaluating form.
Klíčová slova
pohybová aktivita, hodnocení, formování, rozvoj
Klíčová slova v angličtině
physical activity, evaluating, shaping, development
Rozsah průvodní práce
100 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce Formování osobnosti dětí mladšího školního věku pomocí pohybových aktivit je vytvoření zásobníku pohybových aktivit sloužících k formování fyzické, psychické a sociální stránky osobnosti dětí mladšího školního věku.
V práci jsou shrnuty teoretické informace týkající se fyzické, psychické a sociální charakteristiky dětí mladšího školního věku. Zaměření je také na funkci a motivaci pohybové aktivity a na pohybové předpoklady dětí v daném věku.
Výsledný zásobník vznikl testováním 50 pohybových aktivit dětmi mladšího školního věku (od 7 do 9 let) v období od října 2017 do února 2018 na zájmovém kroužku Sportovní hry při ZŠ Česká. Výsledkem testování je zásobník 40 pohybových aktivit, které nejlépe splňovaly zadané parametry (rozvoj osobnosti dítěte, bezpečnost, organizace, zábava) hodnotícího formuláře.
Anotace v angličtině
The goal of the bachelor thesis "The personality shaping of younger school age children with the help of physical activities" is the creating of the stack of physical activities that are used for the shaping of physical, mental and social aspect of the character of younger school age children.
In the thesis there is summarized the theoretical information of physical, mental and social aspect of younger school age children. The focus is on the function and motivation of physical activity and on the physical assumptions of children in the given age, too.
The final stack was created by testing of 50 physical activities by younger school age children (from 7 to 9 years old) in the period of October 2017 to February 2018 at the amateur club called Sports games at Primary School Česká. The result of testing is the stack of 40 physical activities that were the best for the entered parameters (the development of children personality, safety, organization, fun) of the evaluating form.
Klíčová slova
pohybová aktivita, hodnocení, formování, rozvoj
Klíčová slova v angličtině
physical activity, evaluating, shaping, development
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit zásobník pohybových aktivit, které vedou k formování fyzické, sociální a psychické stránky osobnosti dětí mladšího školního věku.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit zásobník pohybových aktivit, které vedou k formování fyzické, sociální a psychické stránky osobnosti dětí mladšího školního věku.
Seznam doporučené literatury
1. HELUS, Z., 2001. Úvod do sociální psychologie (Aktualizovaná témata pro studující učitelství). Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta. ISBN 80-7290-054-4.
2. NEUMAN, J., 2001. Dobrodružné hry v tělocvičně. Praha: Portál. ISBN 80-7178-555-5.
3. ŘÍČAN, P., 2010. Psychologie osobnosti: obor v pohybu. 6. rev. a dopl. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3133-9.
4. VÁGNEROVÁ, M., 2012. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. vyd. 2. dopl. a přeprac. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-2153-1.
5. ZAPLETAL, M., 1997. Velká encyklopedie her. Praha: LEPREZ. ISBN 80-86061-04-3.
Seznam doporučené literatury
1. HELUS, Z., 2001. Úvod do sociální psychologie (Aktualizovaná témata pro studující učitelství). Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta. ISBN 80-7290-054-4.
2. NEUMAN, J., 2001. Dobrodružné hry v tělocvičně. Praha: Portál. ISBN 80-7178-555-5.
3. ŘÍČAN, P., 2010. Psychologie osobnosti: obor v pohybu. 6. rev. a dopl. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-3133-9.
4. VÁGNEROVÁ, M., 2012. Vývojová psychologie: dětství a dospívání. vyd. 2. dopl. a přeprac. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-2153-1.
5. ZAPLETAL, M., 1997. Velká encyklopedie her. Praha: LEPREZ. ISBN 80-86061-04-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.