Bakalářská práce je vypracována na téma "Marketingová komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o. V první části práce se nacházejí základní definice a informace týkající se marketingové komunikace. Následně na to byla vypracována praktická část, která byla částečně vypracována ve spolupráci se společností Red Bull. Práce byla zaměřená na nové trendy v marketingové komunikaci, kde v současné době hrají velkou roli sociální sítě. Sociální sítě jsou globálně rozšířené díky své téměř minimální nákladovosti, vysoké rozšířenosti a efektivnosti. Sociální sítě jsou nejrozšířenější mezi mladší generaci populace, na kterou jsou v současné době společnosti svými marketingovými strategiemi zacíleny, a proto jsou sociální sítě zařazeny i mezi nástroje marketingové komunikace společnosti Red Bull.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about Marketing communication of Red Bull Czech Republic, Inc. In the first part there are basic definitions and information about marketing communication. Following chapter contains a practical part, which is connected to Red Bull. New trends in marketing communication are the primary focus of this thesis, specifically social networks and their utilization in marketing communication today. This widespread utilization of social networks is due to its minimal costs, efficiency and popularity among a key demographic of younger generation which is important for Red Bull.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, společnost.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, social networks, company.
Rozsah průvodní práce
45 s. (63 503 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je vypracována na téma "Marketingová komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s. r. o. V první části práce se nacházejí základní definice a informace týkající se marketingové komunikace. Následně na to byla vypracována praktická část, která byla částečně vypracována ve spolupráci se společností Red Bull. Práce byla zaměřená na nové trendy v marketingové komunikaci, kde v současné době hrají velkou roli sociální sítě. Sociální sítě jsou globálně rozšířené díky své téměř minimální nákladovosti, vysoké rozšířenosti a efektivnosti. Sociální sítě jsou nejrozšířenější mezi mladší generaci populace, na kterou jsou v současné době společnosti svými marketingovými strategiemi zacíleny, a proto jsou sociální sítě zařazeny i mezi nástroje marketingové komunikace společnosti Red Bull.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is about Marketing communication of Red Bull Czech Republic, Inc. In the first part there are basic definitions and information about marketing communication. Following chapter contains a practical part, which is connected to Red Bull. New trends in marketing communication are the primary focus of this thesis, specifically social networks and their utilization in marketing communication today. This widespread utilization of social networks is due to its minimal costs, efficiency and popularity among a key demographic of younger generation which is important for Red Bull.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, společnost.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, social networks, company.
Zásady pro vypracování
-
Zásady pro vypracování
-
Seznam doporučené literatury
-
Seznam doporučené literatury
-
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.