Bakalářská práce se zaměřuje na realizaci a zhodnocení teambuildingového a tří temaspiritových programů pro výkonově zaměřenou společnost. Tato práce je členěna do dvou částí. Teoretická část se zabývá poznatky ze zážitkového učení, fungováním týmu a vztahy, vývojovými specifiky vybrané skupiny a charakteristikou výkonově zaměřené společnosti. V praktické části je uveden zrealizovaný program včetně evaluace dle Kirkpatrickova modelu. Veškeré poznatky jsou následně shrnuty v diskusi, která poskytuje náhled na výsledky, které program přinesl.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is based on the realisation and ratings of teambuilding and three teamspirit programmes aimed at support for open relationships in the performance oriented workplace. This work is split into two groups. The theory part is connected to the recognition of experience, working with a team and relationships, the development of specific chosen projects and characteristic performance aimed at the company. In the practical part concentrates on the realisation of programs, including the evaluation according to the Kirkpatrick model. All details are provided and summarised in
a discussion given in results from the program.
Bakalářská práce se zaměřuje na realizaci a zhodnocení teambuildingového a tří temaspiritových programů pro výkonově zaměřenou společnost. Tato práce je členěna do dvou částí. Teoretická část se zabývá poznatky ze zážitkového učení, fungováním týmu a vztahy, vývojovými specifiky vybrané skupiny a charakteristikou výkonově zaměřené společnosti. V praktické části je uveden zrealizovaný program včetně evaluace dle Kirkpatrickova modelu. Veškeré poznatky jsou následně shrnuty v diskusi, která poskytuje náhled na výsledky, které program přinesl.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is based on the realisation and ratings of teambuilding and three teamspirit programmes aimed at support for open relationships in the performance oriented workplace. This work is split into two groups. The theory part is connected to the recognition of experience, working with a team and relationships, the development of specific chosen projects and characteristic performance aimed at the company. In the practical part concentrates on the realisation of programs, including the evaluation according to the Kirkpatrick model. All details are provided and summarised in
a discussion given in results from the program.
Cíl:
Připravit, zrealizovat a zhodnotit teambuildingový a následný teamspiritový program pro tým vybrané společnosti.
Požadavky:
Studium odborné literatury
Pravidelné konzultace s vedoucí práce
Práce se skupinou andragogickými metodami
Zhodnocení programu podle Kirkpatrickova modelu hodnocení edukačních programů
Metody:
Pozorování, rozhovor
Zásady pro vypracování
Cíl:
Připravit, zrealizovat a zhodnotit teambuildingový a následný teamspiritový program pro tým vybrané společnosti.
Požadavky:
Studium odborné literatury
Pravidelné konzultace s vedoucí práce
Práce se skupinou andragogickými metodami
Zhodnocení programu podle Kirkpatrickova modelu hodnocení edukačních programů
Metody:
Pozorování, rozhovor
Seznam doporučené literatury
FORSYTH, P., 2009. Jak motivovat svůj tým, Praha: Grada.
HENDL, J., 2016. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání., Praha: Portál.
HERMOCHOVÁ, S., 2006. Teambuilding, Praha: Grada.
KIRKPATRICK, D.L. & Kirkpatrick, J.D., c2007. Implementing the four levels: a practical guide for effective evaluation of training programs, San Francisco: Berrett-Koehler Publishers.
MUŽÍK, J., 2004. Androdidaktika Vyd. 2., přeprac., Praha: ASPI.
SEITLOVÁ, K., 2013. Teambuilding - face to face, nebo virtuální prostředí?, Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
Seznam doporučené literatury
FORSYTH, P., 2009. Jak motivovat svůj tým, Praha: Grada.
HENDL, J., 2016. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání., Praha: Portál.
HERMOCHOVÁ, S., 2006. Teambuilding, Praha: Grada.
KIRKPATRICK, D.L. & Kirkpatrick, J.D., c2007. Implementing the four levels: a practical guide for effective evaluation of training programs, San Francisco: Berrett-Koehler Publishers.
MUŽÍK, J., 2004. Androdidaktika Vyd. 2., přeprac., Praha: ASPI.
SEITLOVÁ, K., 2013. Teambuilding - face to face, nebo virtuální prostředí?, Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.