Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy Direct Alpine se zákazníky s důrazem na online prostředí marketingu. Cílem části teoretické byla rešerše teoretických poznatků v oblasti marketingové komunikace. Cílem praktické části bylo analyzování současné situace v marketingové komunikaci ve společnosti Direct Alpine a zároveň interpretace a zhodnocení výsledků dotazníkového šetření. V práci je doporučení autorky pro vylepšení marketingové komunikace a pro zvýšení povědomí o značce.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis in an analysis of marketing communication of the Direct Alpine with a focus on the online marketing environment. The aim of the theoretical part was the research of the theoretical knowledge marketing communication. The aim of the practical part was to analyze the currently situation in marketing communication at Direct Alpine and to interpret and evaluate the results of the questionnaire. In the bachelor thesis is an author's recommendation to improve marketing communication and to raise knowledge about brand.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketing na internetu
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, marketing on the Internet
Rozsah průvodní práce
59 s. (76 030 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace firmy Direct Alpine se zákazníky s důrazem na online prostředí marketingu. Cílem části teoretické byla rešerše teoretických poznatků v oblasti marketingové komunikace. Cílem praktické části bylo analyzování současné situace v marketingové komunikaci ve společnosti Direct Alpine a zároveň interpretace a zhodnocení výsledků dotazníkového šetření. V práci je doporučení autorky pro vylepšení marketingové komunikace a pro zvýšení povědomí o značce.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis in an analysis of marketing communication of the Direct Alpine with a focus on the online marketing environment. The aim of the theoretical part was the research of the theoretical knowledge marketing communication. The aim of the practical part was to analyze the currently situation in marketing communication at Direct Alpine and to interpret and evaluate the results of the questionnaire. In the bachelor thesis is an author's recommendation to improve marketing communication and to raise knowledge about brand.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketing na internetu
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, marketing on the Internet
Zásady pro vypracování
1) Proveďte rešerši na téma marketingová komunikace.
2) Charakterizujte vybranou společnost, její produkty, zákazníky a prodejní strategii.
3) Na základě průzkumu navrhněte doporučení v oblasti marketingové komunikace.
Zásady pro vypracování
1) Proveďte rešerši na téma marketingová komunikace.
2) Charakterizujte vybranou společnost, její produkty, zákazníky a prodejní strategii.
3) Na základě průzkumu navrhněte doporučení v oblasti marketingové komunikace.
Seznam doporučené literatury
1) DĚDKOVÁ, Jaroslava a Iveta HANZÁKOVÁ. Základy marketingu pro kombinované studium. 2, vydání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2008. ISBN 978-80-7372-411-5.
2) DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DENBERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
1) DĚDKOVÁ, Jaroslava a Iveta HANZÁKOVÁ. Základy marketingu pro kombinované studium. 2, vydání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2008. ISBN 978-80-7372-411-5.
2) DE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri VAN DENBERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.