Bakalářská práce se zabývá specifickými formami cestovního ruchu. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení cestovního ruchu, jeho trendy, trh a rozdíl mezi masivním a specifickým cestovním ruchem. Dále jsou další části věnované cestovním aplikacím využívaným v cestovním ruchu, sociálním sítím a cestovní agentuře Invia.cz. Praktická část práce je věnována zjišťování spokojenosti s cestovní agenturou Invia.cz, využití cestovních aplikací a sociálních sítí a účast na specifických formách. Je zpracována formou dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with specific forms of tourism. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of tourism, its trends, the market and the difference between massive and specific tourism. Then there are other sections devoted to travel applications used in tourism, social networks and the travel agency Invia.cz. The practical part of the thesis is devoted to determining satisfaction with the travel agency Invia.cz, the use of travel applications and social networks and participation in specific forms. It is processed in the form of a questionnaire survey.
Klíčová slova
Cestovní ruch, specifické formy cestovního ruchu, aplikace, cestovní aplikace, sociální sítě, cestovní agentura Invia
Klíčová slova v angličtině
Tourism, specific forms of tourism, applications, travel applications, social networks, travel agency Invia
Rozsah průvodní práce
58 s. (73 702 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá specifickými formami cestovního ruchu. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení cestovního ruchu, jeho trendy, trh a rozdíl mezi masivním a specifickým cestovním ruchem. Dále jsou další části věnované cestovním aplikacím využívaným v cestovním ruchu, sociálním sítím a cestovní agentuře Invia.cz. Praktická část práce je věnována zjišťování spokojenosti s cestovní agenturou Invia.cz, využití cestovních aplikací a sociálních sítí a účast na specifických formách. Je zpracována formou dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with specific forms of tourism. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of tourism, its trends, the market and the difference between massive and specific tourism. Then there are other sections devoted to travel applications used in tourism, social networks and the travel agency Invia.cz. The practical part of the thesis is devoted to determining satisfaction with the travel agency Invia.cz, the use of travel applications and social networks and participation in specific forms. It is processed in the form of a questionnaire survey.
Klíčová slova
Cestovní ruch, specifické formy cestovního ruchu, aplikace, cestovní aplikace, sociální sítě, cestovní agentura Invia
Klíčová slova v angličtině
Tourism, specific forms of tourism, applications, travel applications, social networks, travel agency Invia
Zásady pro vypracování
1. Stanovení cílů práce.
2. Teoretická definice cestovního ruchu.
3. Charakteristika jednotlivých specifických forem cestovního ruchu.
INDROVÁ, J. 2009. Cestovní ruch: (základy). Vyd. 2., přeprac. V Praze: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1569-4.
KOTÍKOVÁ, H.2013. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4603-6.
ZELENKA, J, KYSELA, J. 2013. Informační akomunikační technologie v cestovním ruchu. Vyd. 4., přeprac. adopl. Hradec Králové: Gaudeamus. ISBN 978-80-7435-242-3.
NOVELLI, M. 2005. Niche Tourism: Contemporary Issues, Trends and Cases. Oxford: Elsevier. ISBN 0 7506 6133 X.
STANLEY, J, STANLEY, L. 2015. Food Tourism: APractical Marketing Guide. Massachusets: CABI. ISBN 978-1-78064-502-5.
Konzultant: David Maděra, Dis. Invia Mladá Boleslav
Seznam doporučené literatury
INDROVÁ, J. 2009. Cestovní ruch: (základy). Vyd. 2., přeprac. V Praze: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1569-4.
KOTÍKOVÁ, H.2013. Nové trendy v nabídce cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-4603-6.
ZELENKA, J, KYSELA, J. 2013. Informační akomunikační technologie v cestovním ruchu. Vyd. 4., přeprac. adopl. Hradec Králové: Gaudeamus. ISBN 978-80-7435-242-3.
NOVELLI, M. 2005. Niche Tourism: Contemporary Issues, Trends and Cases. Oxford: Elsevier. ISBN 0 7506 6133 X.
STANLEY, J, STANLEY, L. 2015. Food Tourism: APractical Marketing Guide. Massachusets: CABI. ISBN 978-1-78064-502-5.