Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Jizerské 50 na obec Bedřichov. Cílem této práce je na základě teoretických znalostí, analýzy spokojenosti a analýzy prostředí zjistit vliv Jizerské 50 na obec Bedřichov. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejdříve věnuje cestovnímu ruchu, historii cestovního ruchu, typologii cestovního ruchu, dále klasifikaci cestovního ruchu a ekonomickým aspektům. Dále popisuje základní pojmy v cestovním ruchu, destinaci a turistické regiony. Praktická část je zaměřena na obec Bedřichov a na Jizerskou 50. Dále je v této kapitole rozepsán marketing Jizerské 50, společnost RAUL a financování závodu. Poslední část této práce je věnována analýze lokality. Analýza je rozdělena na dvě části, kdy první se věnuje účastníkům akce a druhá se zaměřuje na samotný závod. Výstupem této práce bude SWOT analýza a její vyhodnocení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the influence of Jizerska 50 on Bedřichov. This work aims to find out the influence of Jizerska 50 on Bedřichov based on theoretical knowledge, satisfaction analysis and environmental analysis. The bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical and practical part. The theoretical part of the first deals with tourism, history of tourism, typology of tourism, then the classification of tourism and economic aspects. It also describes basic terms in tourism, destination and tourist regions. The practical part is focused on the municipality of Bedřichov and JIZ 50 50. Further, this chapter describes the marketing of JIZ 50, the company RAUL and the financing of the plant. The last part of this work is devoted to the site analysis. The analysis is divided into two parts, the first focusing on the participants of the event and the second focusing on the race itself. The output of this thesis will be SWOT analysis and its evaluation.
Klíčová slova
Cestovní ruch, Bedřichov, Jizerská 50, analýza prostředí
Klíčová slova v angličtině
Tourism, Bedřichov, JIZ 50, environment analysis
Rozsah průvodní práce
69 s. (79 512 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Jizerské 50 na obec Bedřichov. Cílem této práce je na základě teoretických znalostí, analýzy spokojenosti a analýzy prostředí zjistit vliv Jizerské 50 na obec Bedřichov. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se nejdříve věnuje cestovnímu ruchu, historii cestovního ruchu, typologii cestovního ruchu, dále klasifikaci cestovního ruchu a ekonomickým aspektům. Dále popisuje základní pojmy v cestovním ruchu, destinaci a turistické regiony. Praktická část je zaměřena na obec Bedřichov a na Jizerskou 50. Dále je v této kapitole rozepsán marketing Jizerské 50, společnost RAUL a financování závodu. Poslední část této práce je věnována analýze lokality. Analýza je rozdělena na dvě části, kdy první se věnuje účastníkům akce a druhá se zaměřuje na samotný závod. Výstupem této práce bude SWOT analýza a její vyhodnocení.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the influence of Jizerska 50 on Bedřichov. This work aims to find out the influence of Jizerska 50 on Bedřichov based on theoretical knowledge, satisfaction analysis and environmental analysis. The bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical and practical part. The theoretical part of the first deals with tourism, history of tourism, typology of tourism, then the classification of tourism and economic aspects. It also describes basic terms in tourism, destination and tourist regions. The practical part is focused on the municipality of Bedřichov and JIZ 50 50. Further, this chapter describes the marketing of JIZ 50, the company RAUL and the financing of the plant. The last part of this work is devoted to the site analysis. The analysis is divided into two parts, the first focusing on the participants of the event and the second focusing on the race itself. The output of this thesis will be SWOT analysis and its evaluation.
Klíčová slova
Cestovní ruch, Bedřichov, Jizerská 50, analýza prostředí
Klíčová slova v angličtině
Tourism, Bedřichov, JIZ 50, environment analysis
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika cestovního ruchu.
2. Charakteristika obce Bedřichov.
3. Jizerská 50 a její vývoj.
4. Primární výzkum zjištění vlivu Jizerské 50 na obec Bedřichov.
5. Formulace závěrů, zhodnocení a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Charakteristika cestovního ruchu.
2. Charakteristika obce Bedřichov.
3. Jizerská 50 a její vývoj.
4. Primární výzkum zjištění vlivu Jizerské 50 na obec Bedřichov.
5. Formulace závěrů, zhodnocení a doporučení.
Seznam doporučené literatury
TESAŘ, Milan, Václav CIBULA, Jiří FEJGL, Kateřina KADLECOVÁ a Petr VOLF. 2017. Jizerská 50: 50 let - 50 příběhů. 2. přepracované a rozšířené vydání. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-264-1597-8.
RAŠOVSKÁ Ida a Kateřina RYGLOVÁ. 2017. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5021-7
LOCHMANNOVÁ, Alena. 2015. Cestovní ruch. Prostějov: Computer Media. ISBN 978-80-7402-216-6.
KARLÍČEK, Miroslav. 2018. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5869-5.
MILLER, Donald. 2017. Building a storybrand: clarify your message so customers will listen. 2. přepracované a rozšířené vydání. New York: HarperCollins Leadership. ISBN 978-0-7180-3332-3.
TESAŘ, Milan, Václav CIBULA, Jiří FEJGL, Kateřina KADLECOVÁ a Petr VOLF. 2017. Jizerská 50: 50 let - 50 příběhů. 2. přepracované a rozšířené vydání. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-264-1597-8.
RAŠOVSKÁ Ida a Kateřina RYGLOVÁ. 2017. Management kvality služeb v cestovním ruchu: jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5021-7
LOCHMANNOVÁ, Alena. 2015. Cestovní ruch. Prostějov: Computer Media. ISBN 978-80-7402-216-6.
KARLÍČEK, Miroslav. 2018. Základy marketingu. 2. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5869-5.
MILLER, Donald. 2017. Building a storybrand: clarify your message so customers will listen. 2. přepracované a rozšířené vydání. New York: HarperCollins Leadership. ISBN 978-0-7180-3332-3.