Bakalářská práce na téma Kvalita služeb v cestovním ruchu je zaměřena především na zhodnocení spokojenosti s kvalitou služeb, které poskytuje mnou vybrané turistické informační centrum (TIC) z pohledu zákazníka. První část práce popisuje problematiku služeb v cestovním ruchu, měření a systém řízení kvality služeb a v neposlední řadě se práce věnuje turistickým informačním centrům. Praktická část se věnuje představení Regionálního turistického centra v České Lípě. První část obsahuje rozhovor s vedoucí daného TIC, další část tvoří online dotazníkové šetření, které mělo za úkol analyzovat spokojenost s nabízenými službami daného TIC a jejich kvalitou z pohledu zákazníka. V závěru se práce věnuje vyhodnocení kvality služeb TIC v cestovním ruchu a následnému doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis with the topic of tourism services quality is focused primarily on evaluation the satisfaction, from a customer's point of view, with the quality of services provided by a selected tourist information centre (TIC). The first part of the thesis outlines tourism serivces, the measurement, and the quality management system. Last but not least, tourist information centres are described. The practical part presents the Regional Tourist Centre in Česká Lípa. Following an interview with the manager of this selected TIC, an online questionnaire survey was conducted to analyse the satisfaction with the services offered by this TIC and their quality from the customers' perspective. The conclusion evaluates the quality of the TIC services provided in tourism and subsequently provides recommendations.
Klíčová slova
Cestovní ruch, služby v cestovním ruchu, kvalita služeb, systém řízení kvality, turistická informační centra
Klíčová slova v angličtině
Tourism, services in tourism, quality of services, quality management system, tourist information centres
Rozsah průvodní práce
65 s. (74 225 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce na téma Kvalita služeb v cestovním ruchu je zaměřena především na zhodnocení spokojenosti s kvalitou služeb, které poskytuje mnou vybrané turistické informační centrum (TIC) z pohledu zákazníka. První část práce popisuje problematiku služeb v cestovním ruchu, měření a systém řízení kvality služeb a v neposlední řadě se práce věnuje turistickým informačním centrům. Praktická část se věnuje představení Regionálního turistického centra v České Lípě. První část obsahuje rozhovor s vedoucí daného TIC, další část tvoří online dotazníkové šetření, které mělo za úkol analyzovat spokojenost s nabízenými službami daného TIC a jejich kvalitou z pohledu zákazníka. V závěru se práce věnuje vyhodnocení kvality služeb TIC v cestovním ruchu a následnému doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis with the topic of tourism services quality is focused primarily on evaluation the satisfaction, from a customer's point of view, with the quality of services provided by a selected tourist information centre (TIC). The first part of the thesis outlines tourism serivces, the measurement, and the quality management system. Last but not least, tourist information centres are described. The practical part presents the Regional Tourist Centre in Česká Lípa. Following an interview with the manager of this selected TIC, an online questionnaire survey was conducted to analyse the satisfaction with the services offered by this TIC and their quality from the customers' perspective. The conclusion evaluates the quality of the TIC services provided in tourism and subsequently provides recommendations.
Klíčová slova
Cestovní ruch, služby v cestovním ruchu, kvalita služeb, systém řízení kvality, turistická informační centra
Klíčová slova v angličtině
Tourism, services in tourism, quality of services, quality management system, tourist information centres
Zásady pro vypracování
Problematika služeb v cestovním ruchu
Měření a systém řízení kvality služeb
Turistická informační centra (TIC)
Analýza kvality služeb nabízených TIC z pohledu zákazníků
Vyhodnocení kvality služeb TIC v cestovním ruchu a následná doporučení
Zásady pro vypracování
Problematika služeb v cestovním ruchu
Měření a systém řízení kvality služeb
Turistická informační centra (TIC)
Analýza kvality služeb nabízených TIC z pohledu zákazníků
Vyhodnocení kvality služeb TIC v cestovním ruchu a následná doporučení
Seznam doporučené literatury
RYGLOVÁ, Kateřina a Ida RAŠOVSKÁ. 2017. Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-271-9923-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2012. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-247-4209-0.
GÚČIK, Marian, Tomáš GAJDOŠÍK a Zuzana LENCSÉSOVÁ. 2016. Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu. Bratislava: Wolters Kluwer, ISBN 987-80-8168-350-3.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. 2011. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-247-7059-8.
ORIEŠKA, Ján. 2011. Služby v cestovnom ruchu. 1. časť. Banská Bystrica: DALI-BB pre Slovak-Swiss Tourism, Knižnica cestovného ruchu, 18. ISBN 978-80-89090-93-8.
COOPER, Chris a Colin Michael HALL. 2016. Contemporary Tourism: An International Approach. 3rd edition. Oxford: Goodfellow Publishers. ISBN 978-1-910158-59-3.
WILLIAMS, Christine et al., 2016. Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport. 2nd edition. Wallingford: CABI Publishing. ISBN 978-1\textendash780645-45-2.
PROQUEST. 2020 Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. Dostupné z http://knihovna.tul.cz
Konzultant: Mgr. Květa Menclová, Regionální turistické centrum Česká Lípa
Seznam doporučené literatury
RYGLOVÁ, Kateřina a Ida RAŠOVSKÁ. 2017. Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-271-9923-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. 2012. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-247-4209-0.
GÚČIK, Marian, Tomáš GAJDOŠÍK a Zuzana LENCSÉSOVÁ. 2016. Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu. Bratislava: Wolters Kluwer, ISBN 987-80-8168-350-3.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. 2011. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada Publishing, ISBN 978-80-247-7059-8.
ORIEŠKA, Ján. 2011. Služby v cestovnom ruchu. 1. časť. Banská Bystrica: DALI-BB pre Slovak-Swiss Tourism, Knižnica cestovného ruchu, 18. ISBN 978-80-89090-93-8.
COOPER, Chris a Colin Michael HALL. 2016. Contemporary Tourism: An International Approach. 3rd edition. Oxford: Goodfellow Publishers. ISBN 978-1-910158-59-3.
WILLIAMS, Christine et al., 2016. Service Quality in Leisure, Events, Tourism and Sport. 2nd edition. Wallingford: CABI Publishing. ISBN 978-1\textendash780645-45-2.
PROQUEST. 2020 Databáze článků ProQuest [online]. Ann Arbor, MI, USA: ProQuest. Dostupné z http://knihovna.tul.cz
Konzultant: Mgr. Květa Menclová, Regionální turistické centrum Česká Lípa
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.