Tato bakalářská práce se věnuje tématu inovativního marketingu vybraného subjektu cestovního ruchu. V posledních letech dochází k rychlému rozvoji marketingu a je nesmírně důležité, aby podnik na vývoj jednotlivých marketingových nástrojů reagoval a začal je používat v praxi. Hlavním důvodem je marketingová komunikace, která se odehrává na internetu, konkrétně pak na webových stránkách, blozích, a především přes sociální sítě a média. Je zde mnoho nových marketingových trendů, které jsou v práci podrobněji vysvětleny. Cílem této práce je zhodnocení použitých marketingových nástrojů ve vybraném subjektu cestovního ruchu, konkrétně v turistické oblasti Paseky nad Jizerou a následné doporučení na zlepšení. Na základě získaných teoretických i praktických poznatků byl sestaven návrh na zlepšení marketingových nástrojů v Pasekách nad Jizerou v podobě inovativního nástroje Chatbota.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the topic of innovative marketing of a selected tourism area. In recent years, there has been a rapid development of marketing and it is extremely important for the company to respond to the development of individual marketing tools and start using them in practice. The main reason is marketing communication, which takes place mainly on the Internet, specifically on websites, blogs, and mainly through social networks and media. There are many new marketing trends, which are explained in more detail in the work. The aim of this work is to evaluate the marketing tools used in a selected subject of tourism, specifically in the tourist area of Paseky nad Jizerou and the subsequent recommendations for improvement. Based on the acquired theoretical and practical knowledge, a proposal was made to improve marketing tools in Paseky nad Jizerou in the form of an innovative Chatbot tool.
Tourism, marketing mix, innovation, social media, tourist area, influencer marketing
Rozsah průvodní práce
67 s. (90 039 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se věnuje tématu inovativního marketingu vybraného subjektu cestovního ruchu. V posledních letech dochází k rychlému rozvoji marketingu a je nesmírně důležité, aby podnik na vývoj jednotlivých marketingových nástrojů reagoval a začal je používat v praxi. Hlavním důvodem je marketingová komunikace, která se odehrává na internetu, konkrétně pak na webových stránkách, blozích, a především přes sociální sítě a média. Je zde mnoho nových marketingových trendů, které jsou v práci podrobněji vysvětleny. Cílem této práce je zhodnocení použitých marketingových nástrojů ve vybraném subjektu cestovního ruchu, konkrétně v turistické oblasti Paseky nad Jizerou a následné doporučení na zlepšení. Na základě získaných teoretických i praktických poznatků byl sestaven návrh na zlepšení marketingových nástrojů v Pasekách nad Jizerou v podobě inovativního nástroje Chatbota.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the topic of innovative marketing of a selected tourism area. In recent years, there has been a rapid development of marketing and it is extremely important for the company to respond to the development of individual marketing tools and start using them in practice. The main reason is marketing communication, which takes place mainly on the Internet, specifically on websites, blogs, and mainly through social networks and media. There are many new marketing trends, which are explained in more detail in the work. The aim of this work is to evaluate the marketing tools used in a selected subject of tourism, specifically in the tourist area of Paseky nad Jizerou and the subsequent recommendations for improvement. Based on the acquired theoretical and practical knowledge, a proposal was made to improve marketing tools in Paseky nad Jizerou in the form of an innovative Chatbot tool.
Tourism, marketing mix, innovation, social media, tourist area, influencer marketing
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska.
Analýza marketingových nástrojů.
Charakteristika turistické oblasti (subjektu).
Návrh na inovativní řešení v marketingových nástrojích.
Formulace závěrů a zhodnocení práce.
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska.
Analýza marketingových nástrojů.
Charakteristika turistické oblasti (subjektu).
Návrh na inovativní řešení v marketingových nástrojích.
Formulace závěrů a zhodnocení práce.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ. Dagmar. 2012. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. vyd. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-4209-0.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. 2011. Cestovni ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-4039-3.
STIELER, Maximilian. 2017. Creating Marketing Magic and Innovative Future Marketing Trends: Proceedings of the 2016 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. New York: Springer International Publishing. ISBN 978-3-319-45595-2.
VEBER, Jaromír. 2016. Management inovací. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-423-3.
JAKUBÍKOVÁ. Dagmar. 2012. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. vyd. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-4209-0.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. 2011. Cestovni ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: GRADA Publishing. ISBN 978-80-247-4039-3.
STIELER, Maximilian. 2017. Creating Marketing Magic and Innovative Future Marketing Trends: Proceedings of the 2016 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference. New York: Springer International Publishing. ISBN 978-3-319-45595-2.
VEBER, Jaromír. 2016. Management inovací. Praha: Management Press. ISBN 978-80-7261-423-3.