Bakalářská práce se zabývá vytvořením propagačního videa a dalších multimediálních výstupů k prezentaci Katedry tělesné výchovy a sportu Technické univerzity v Liberci. Práce se opírá o základy marketingového mixu a významu značky. Dále jsou rozpracovány informace o reklamě a propagaci. S tvorbou propagačních materiálů úzce souvisí multimédia, která jsou popsána z hlediska videa a natáčecí techniky. Při tvorbě této bakalářské práce byla vytvořena také analýza propagačních materiálů jiných tělovýchovných pracovišť.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the creation of a promotional video and other multimedia outputs for the presentation of the Department of Physical Education and Sport of the Technical University of Liberec. The thesis is based on the basics of the marketing mix and the importance of the brand and also elaborates information about advertising and promotion. The creation of promotional materials is closely related to multimedia, which are described in terms of video and filming techniques. During the creation of this bachelor's thesis, an analysis of promotional materials of the other physical education institution was also created.
Klíčová slova
Intro, Katedra tělesné výchovy a sportu FP TU v Liberci, outro, propagace, Technická univerzita v Liberci, video
Klíčová slova v angličtině
Department of Physical Education and Sport FP TU in Liberec, intro, outro, promotion, Technical University of Liberec, video
Rozsah průvodní práce
71 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá vytvořením propagačního videa a dalších multimediálních výstupů k prezentaci Katedry tělesné výchovy a sportu Technické univerzity v Liberci. Práce se opírá o základy marketingového mixu a významu značky. Dále jsou rozpracovány informace o reklamě a propagaci. S tvorbou propagačních materiálů úzce souvisí multimédia, která jsou popsána z hlediska videa a natáčecí techniky. Při tvorbě této bakalářské práce byla vytvořena také analýza propagačních materiálů jiných tělovýchovných pracovišť.
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deals with the creation of a promotional video and other multimedia outputs for the presentation of the Department of Physical Education and Sport of the Technical University of Liberec. The thesis is based on the basics of the marketing mix and the importance of the brand and also elaborates information about advertising and promotion. The creation of promotional materials is closely related to multimedia, which are described in terms of video and filming techniques. During the creation of this bachelor's thesis, an analysis of promotional materials of the other physical education institution was also created.
Klíčová slova
Intro, Katedra tělesné výchovy a sportu FP TU v Liberci, outro, propagace, Technická univerzita v Liberci, video
Klíčová slova v angličtině
Department of Physical Education and Sport FP TU in Liberec, intro, outro, promotion, Technical University of Liberec, video
Zásady pro vypracování
1. Seznámení se základními pojmy z oblasti propagace a videotvorby.
2. Představení základních multimediálních zařízení vhodných pro videotvorbu.
3. Analýza propagačních materiálů jiných vysokých škol zaměřených na tělovýchovu.
4. Vytvoření intra pro videomateriály zveřejňované na různých webových portálech.
5. Vytvořit krátké propagační video pro Katedru tělesné výchovy a sportu FP TUL.
Zásady pro vypracování
1. Seznámení se základními pojmy z oblasti propagace a videotvorby.
2. Představení základních multimediálních zařízení vhodných pro videotvorbu.
3. Analýza propagačních materiálů jiných vysokých škol zaměřených na tělovýchovu.
4. Vytvoření intra pro videomateriály zveřejňované na různých webových portálech.
5. Vytvořit krátké propagační video pro Katedru tělesné výchovy a sportu FP TUL.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
LONG, Ben a Sonja SCHENK. Velká kniha digitálního videa. Brno: CP Books, 2005. Video & DVD. ISBN 80-251-0580-6.
SOKOLOWSKY, Peter a Zuzana ŠEDIVÁ. Multimédia: současnost budoucnosti. Praha: Grada, 1994. ISBN 80-7169-081-3.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
LONG, Ben a Sonja SCHENK. Velká kniha digitálního videa. Brno: CP Books, 2005. Video & DVD. ISBN 80-251-0580-6.
SOKOLOWSKY, Peter a Zuzana ŠEDIVÁ. Multimédia: současnost budoucnosti. Praha: Grada, 1994. ISBN 80-7169-081-3.