Bakalářská práce zabývá tématem a problematikou konkurenceschopností vybraného podniku. Zvoleným podnikatelským subjektem je firma LP Komfort s.r.o., která je výhradním zastoupením produktů značky Bushman. Teoretická část práce se zabývá vysvětlením základních pojmů konkurenceschopnosti a charakteristikou vybrané firmy. V praktické části jsou zjištěné teoretické poznatky využity za pomocí STEP analýzy a SWOT analýzy k vyhodnocení dopadů opatření pandemie C-19 na fungování firmy, především na změny ve struktuře a objemech podílů prodeje a obratů v distribučních kanálech maloobchod versus e-shop. Cílem práce je vyhodnocení konkrétních dopadů, predikce jejich dalšího vývoje, a s tím spojené návrhy efektivních opatření a změn.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is dealing with the topic and issues of competitiveness of a selected company. The chosen business subject is the company LP Komfort, s.r.o., which is the exclusive representation of the Bushman brand products. The theoretical part contains the explanation of the basic concepts of competitiveness and the characteristics of the selected company. In the practical part the discovered theoretical findings are used with the aid of STEP analysis and SWOT analysis to evaluate the impact of C-19 pandemic measures on the company operation, especially on changes in the structure and sale volume share and turnover in distribution channels retail versus eshop. The aim of the work is to evaluate specific impacts, their further development prediction and related proposals for effective measures and changes.
Bakalářská práce zabývá tématem a problematikou konkurenceschopností vybraného podniku. Zvoleným podnikatelským subjektem je firma LP Komfort s.r.o., která je výhradním zastoupením produktů značky Bushman. Teoretická část práce se zabývá vysvětlením základních pojmů konkurenceschopnosti a charakteristikou vybrané firmy. V praktické části jsou zjištěné teoretické poznatky využity za pomocí STEP analýzy a SWOT analýzy k vyhodnocení dopadů opatření pandemie C-19 na fungování firmy, především na změny ve struktuře a objemech podílů prodeje a obratů v distribučních kanálech maloobchod versus e-shop. Cílem práce je vyhodnocení konkrétních dopadů, predikce jejich dalšího vývoje, a s tím spojené návrhy efektivních opatření a změn.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is dealing with the topic and issues of competitiveness of a selected company. The chosen business subject is the company LP Komfort, s.r.o., which is the exclusive representation of the Bushman brand products. The theoretical part contains the explanation of the basic concepts of competitiveness and the characteristics of the selected company. In the practical part the discovered theoretical findings are used with the aid of STEP analysis and SWOT analysis to evaluate the impact of C-19 pandemic measures on the company operation, especially on changes in the structure and sale volume share and turnover in distribution channels retail versus eshop. The aim of the work is to evaluate specific impacts, their further development prediction and related proposals for effective measures and changes.
1. Proveďte rešerši na téma konkurenceschopnost firmy, analyzujte teze a nástroje.
2. Charakterizujte firmu Bushman, proveďte analýzu změn a dopadů ve firmě, ke kterým došlo vlivem aspektů C-19.
3. Na základě zpracované analýzy navrhněte konkrétní opatření a změny do budoucna.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši na téma konkurenceschopnost firmy, analyzujte teze a nástroje.
2. Charakterizujte firmu Bushman, proveďte analýzu změn a dopadů ve firmě, ke kterým došlo vlivem aspektů C-19.
3. Na základě zpracované analýzy navrhněte konkrétní opatření a změny do budoucna.
Seznam doporučené literatury
1. PORTER, Michael E. Konkurenční strategie: Metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2
2. KINCL, Jan. Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing, 2004. Management studium. ISBN 80-86851-02-8.
3. HAUNEROVÁ, Klára, Vladimíra KHELEROVÁ a Zuzana ŠIMONOVSKÁ. Fashion management. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-2113-7
4. KIM, W. Chan a Renée MAUBORGNE. Nová strategie modrého oceánu: pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst. Přeložil Petr SOMOGYI. Praha: Management Press, 2018. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-547-6
Seznam doporučené literatury
1. PORTER, Michael E. Konkurenční strategie: Metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2
2. KINCL, Jan. Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing, 2004. Management studium. ISBN 80-86851-02-8.
3. HAUNEROVÁ, Klára, Vladimíra KHELEROVÁ a Zuzana ŠIMONOVSKÁ. Fashion management. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-2113-7
4. KIM, W. Chan a Renée MAUBORGNE. Nová strategie modrého oceánu: pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst. Přeložil Petr SOMOGYI. Praha: Management Press, 2018. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-547-6
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.