|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nepřihlášenému uživateli se zobrazují pouze již odevzdané práce.
Osobní čísla studentů se zobrazují pouze přihlášenému uživateli.
Nalezené termíny, počet: 1
Informace o kvalifikační práci Jedinec s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Dokument, ke kterému přistupujete, podléhá autorskému zákonu. Jeho porušením se můžete vystavit trestnímu postihu! |
Jméno
|
Hyková Silvie
|
Akad. rok
|
2020/2021
|
Zadávající pracoviště
|
KSS
|
Datum obhajoby
|
1. 2. 2022
|
Typ práce
|
závěrečná
|
Stav práce
|
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou (DUO).
|
Úplnost vyplnění požadovaných údajů
|
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Přílohy volně vložené
|
Hlavní téma
|
Jedinec s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
|
Hlavní téma v angličtině
|
An Individual With Attention Deficit Hyperactivity Disorder
|
Název dle studenta
|
Jedinec s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
|
Název dle studenta v angličtině
|
An Individual With Attention Deficit Hyperactivity Disorder
|
Souběžný název
|
-
|
Podnázev
|
-
|
Vedoucí
|
Korych Martin, Mgr.
|
Anotace
|
Vzdělávací činnost s jedinci s poruchou pozornosti spojenou s Hyperaktivitou.
|
Anotace v angličtině
|
Educational activity with individuals with attention deficit hyperactivity disorder.
|
Klíčová slova
|
Diagnostika, vzdělávání, postup.
|
Klíčová slova v angličtině
|
Diagnostics, Education, Procedure.
|
Rozsah průvodní práce
|
24 s.
|
Jazyk
|
CZ
|
Anotace
|
Vzdělávací činnost s jedinci s poruchou pozornosti spojenou s Hyperaktivitou.
|
Anotace v angličtině
|
Educational activity with individuals with attention deficit hyperactivity disorder.
|
Klíčová slova
|
Diagnostika, vzdělávání, postup.
|
Klíčová slova v angličtině
|
Diagnostics, Education, Procedure.
|
Zásady pro vypracování
|
Cíl závěrečné práce: zjistit účinné metody vzdělávání jedince s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou.
Požadavky: formulace teoretických východisek, analýza případu, příprava a zpracování pedagogické kazuistiky, formulace návrhů na opatření.
Metody: Pozorování. Kresba postavy.
Při zpracování závěrečné práce budu postupovat v souladu s pokyny vedoucího práce.
|
Zásady pro vypracování
|
Cíl závěrečné práce: zjistit účinné metody vzdělávání jedince s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou.
Požadavky: formulace teoretických východisek, analýza případu, příprava a zpracování pedagogické kazuistiky, formulace návrhů na opatření.
Metody: Pozorování. Kresba postavy.
Při zpracování závěrečné práce budu postupovat v souladu s pokyny vedoucího práce.
|
Seznam doporučené literatury
|
HOSKOVCOVÁ, S., 2006. Psychická odolnost předškolního dítěte. 1.vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-1424-8
JEDLIČKA, R., 2017. Psychický vývoj dítěte a výchova. 1.vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0096-5
PÖTHE, P., 2020. Emoční poruchy v dětsví a dospívání. 3.vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-1038-4
SLOWÍK, J., 2016. Speciální pedagogika. 2.aktual. a dopl. vyd. Praha:Grada. ISBN 978-80-271-0095-8
ŠAUEROVÁ, M., ŠPAČKOVÁ, K., NECHLEBOVÁ, E., 2012. Speciální pedagogika v praxi. 1.vyd. Praha: Grada. ISBN978-80-247-8186-0
ŽÁČKOVÁ, H., JUCOVIČOVÁ, D., 2017. Nepozornost, hyperaktivita a impulzivita. 1.vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0402-4
|
Seznam doporučené literatury
|
HOSKOVCOVÁ, S., 2006. Psychická odolnost předškolního dítěte. 1.vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-1424-8
JEDLIČKA, R., 2017. Psychický vývoj dítěte a výchova. 1.vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0096-5
PÖTHE, P., 2020. Emoční poruchy v dětsví a dospívání. 3.vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-1038-4
SLOWÍK, J., 2016. Speciální pedagogika. 2.aktual. a dopl. vyd. Praha:Grada. ISBN 978-80-271-0095-8
ŠAUEROVÁ, M., ŠPAČKOVÁ, K., NECHLEBOVÁ, E., 2012. Speciální pedagogika v praxi. 1.vyd. Praha: Grada. ISBN978-80-247-8186-0
ŽÁČKOVÁ, H., JUCOVIČOVÁ, D., 2017. Nepozornost, hyperaktivita a impulzivita. 1.vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0402-4
|
Přílohy volně vložené
|
-
|
Přílohy vázané v práci
|
ilustrace
|
Převzato z knihovny
|
Ano
|
Plný text práce
|
|
Přílohy
|
|
Posudek(y) oponenta
|
|
Hodnocení vedoucího
|
|
Záznam průběhu obhajoby
|
Průběh obhajoby je zveřejněn pouze přihlášenému uživateli.
|
Soubor s průběhem obhajoby
|
|
|
|
|